menjelang MALAM di terengganu ... makin menarik makin membara

nasib mb terengganu makin hampir ke penghujung, badan perhubungan umno sudah bermesyuarat dan sudah mengambil kata putus dan menunggu kedatangan maharaja isu di malaysia datang untuk bertemu dengan pihak istana. apakah jib akan menyerahkan nama baru tanpa berbincang dengan umnuuuu terengganu atau mengambil kira semua aspek yang difikirkan perlu, apa jadi jika mb sekarang berkeras tapi sebagaimana yang diketahui mb sekarang adalah paling lembik dan penakut. congakan politiknya amat cetek dan di bawah bayangan abg yang tiada hebatnya jugak. setelah disilambam oleh deris. abg mb terus mendiamkan diri akhirnya menjelma peluang keemasan namun hujan tak mampu menghilangkan kemarau, en razif akhirnya disepak keluar dari tingkat 16. seluruh kroni sedang diturunkan, segala projek akan dihentikan oleh mb baru dan pengeluaran projek baru kepada kroni baru akan bermula. begitulah jika mb umnu terus ditukar. projek lama akan dihentikan dan digantikan dengan idea idea membazir seperti biasa.

BERPEGANG TANGAN RAJA PELAWAK TERENGGANU
YANG MANA MENUDUH PAS AKHIRNYA DIA SENDIRI BERSAMA UMNO
SIANG MALAM KUTUK UMNO KONONNYA AKHIRNYA MEREMPAT MINTAK PROJEK

siapa kah calon calon yang akan mengisi kekosongan razif, apakah pemain lama senior mat jidin yang lebih dikenali mat skema, public speaking yang out merudum atau ada pilihan lain, apakah pilihan baru lebih rendah lulusannya sebagaimana umnuuu kedah memilih bashah yang tiada kelulusan tinggi sebab membantu keluarga sebagaimana kata anak dia, walaupun apa kelulusan yang dimiliki oleh pemimpin umnuuu, pasti membazir dan membaham pitis adalah agenda utama. lihat bagaimana idea dering natang membina taman ilmu akhirnya dicantas oleh mad said dan dicurahkan masuk ke dalam zoo. projek gila mad said dikenyir akan dikenang sebagai idea paling mengaruk yang pernah dibuat oleh mb terengganu. taman tamadun islam dengan pelbagai replika sebagaimana REPLIKA AYAH PIN YANG DIBINA DIHULU BESUT SAMA DENGAN IDEA DERIS NATANG MEMBINA REPLIKA DI TAMAN TAMADUN ISLAM DI PULAU WAN MAN YANG MENELAN BELANJA 500 JUTA. AKHIRNYA TTI INI TERBIAR DAN SEMAKIN SEMAK KERANA KEKURANGAN DANA UNTUK MENJAGA DAN MEMBIAYAI.

idea idea mengaruk mb terengganu akan dapat dilihat lagi selepas perlantikan mb baru terengganu, tidak kira apa kelulusannya pasti idea membazir dan mengaruk dan mendapatkan keuntungan kepada kroni adalah agenda utama bukannya membina segala prasarana untuk membela rakyat terengganu tapi memenuhkan kantung kontraktor yang semakin bocor rabak.  projek gila mad said bengong yang mana mahu meruntuhkan PASAR KEDAI PAYANG DAN MEMBINA HOTEL 5 BINTANG AKHIRNYA MENERIMA PADAH HASIL DOA PENIAGA MELAYU YANG TERANIAYA. APAKAH TANAH DITERENGGANU SUDAH TIADA SAMPAIKAN PASAR PENIAGA MELAYU PUN NAK DIRUNTUHKAN. IDEA MAD SAID AKHIRNYA DITAMAT OLEH RAZIF DAN WANG ITU DIGUNAKAN UNTUK MEMBANGUNKAN JAMBATAN BUKA TUTUP SEBAGAIMANA JAMBATAN DILONDON, TUJUAN JAMBATAN ADALAH MENGURANGKAN TRAFIK SESAK MENJADI LAMBANG KEBOROSAN RAZIF AKHIRNYA AKAN DIBUAT ATAU TAK MASA AKAN MENENTUKAN..... BERSAMBUNGGG

Ulasan