bashah ada srp ke spm ke sijil tadika ke phd ke apa yang pasti tibai duit rakyat

Ahmad Bashah
sabar sabar kroni wehhhh ada lah bahagian tu
anak bashah bersungguh sungguh mempertahankan ayahandanya tercinta, yang pasti siapa saja pemimpin dari umno pasti akan mempertahankan prinsip mentandkedarah duit rakyat dengan segala kekuasaan yang ada. ayahanda bashah pasti tidak akan mempertahankan rakyat kedah dari kezaliman umno kerana tindakan dia menjatuhkan mukriz sama je perangai bagaimana mat said dijatuhkan dan bagaimana nizar bahalol di undurkan dari jawatan mb perak dan terengganu. dan tak lupa juga bagaimana celakanya pkr menjatuhkan kolid berahim dan disokong oleh party amanah. bagaimana fitnah dilemparkan oleh pkr dan disokong oleh kolid samad hanipa mydin hatta dan mat sabu. apakah mereka macai ni lupa bagaimana mereka menjatuhkan mb selangor kalau lupa aku nak ingatkan betapa mereka juga celaka dalam menjatuhkan mb selangor yang dikatakan menibai duit rakyat selangor akhirnya mereka sekadar mintak maaf atas fitnah itu.
wajah wajah perompak harta rakyat 

semudah itu mereka meminta maaf hanya meminta maaf selepas mengfitnah, bagaimana keadaan keluarga dan orang sekeliling. apakah mereka menerima berita yang mereka hanya mangsa keadaan, yang menuduh seperti nasution fizi zuraidah@maklampir yang menjaja kisah fitnah siang malam demi menjatuhkan kolid berahim, disokong oleh pemimpin party amanah. bashah menjatuhkan mukriz dengan cara yang sama, apakah ini yang dibanggakan sangat oleh anak bashah. tunggulah bagaimana cikdet juga menerima keadaan memalukan apabila anak dia juga dijatuhkan sebagaimana dia menjatuhkan orang sewaktu kekuasaannya dulu. bashah razif azmin tunggulah saat dan ketika mereka juga akan melalui keadaan yang sama, dan untuk anak bashah tunggu masa hang pulak no, waktu dan ketikanya sama akan dilalui.

Ulasan

  1. Awat maksum sangat ka lebai2 pas ni? Nik ajis pun nak mati azab. Menyembuq darah keluaq dari mulut. Mungkin balasan Allah sebab fitnah, maki hamun dan suka mengkafirkan orang islam.

    Kamu nak berpolitik cara islam (kononnya la). Tapi apa yg kamu hidangkan pada parti kamu hanya benci dan memanipulasi hadis dan ayat al quran. Itu sahaja.....tak lebih dari itu. Disuruh buat kerja....jahanam. Tak habis2 dengan jual balak sampai tenggelam la kelantan.

    Satu2nya negeri yg dah lama pas berkuasa. Apa yg ada? Adun tambah bini. Tak cukup bini orang adun pas boleh tibai. Time nak minta ampun...nik ajis uruskan. Tak gitu ke?

    Jadi toksah buat lawak la admin. Kamu tu nak menuduh, biarlah berbukti. Bukankah itu kehendak Allah? Kalaulah hudud dilaksanakan...org yg kamu tuduh itu pasti selamat. Silap haribulan...kamu yg kena potong lidah sebab kebodohan otak kamu menfitnah.


    Tak tau aku nak bagi salam atau adios ja pada kamu....kihkihiuhkih....

    BalasPadam
  2. Kan dah terkena dari diam terus bercakap barulah sah kau ni bodoh hehehe

    BalasPadam
  3. Patutlah nama Keris Berayon bodoh rupanya heheheh

    BalasPadam

Catat Ulasan