tak payah berpakatlah dengan PARTY tak AMANAH, DAP

party tak amanah sebelum ditubuhkan sudah mengeluarkan kenyataan bahawa PAS sudah tidak relevan lagi. mengikut pengerusi party yang tak lulus lulus lagi bahawa pas sudah tidak boleh dibaiki lagi. apakah pengerusi party tak amanah yang tak sah digunapakai sudah nyanyuk atau sudah merasai bahawa party mereka hanya party celah longkang. hanya menjadi barua dan balaci dap dan pkr. apakah mat sabu sudah sedar kembali dari lena diulit oleh blogger bangang. mengikut kata timbalan pengerusi party tak wujud salahuddin bila pas tak masuk berpakat ia memudahkan mereka menjalankan kerja kerja. jadi kenapa pengerusi party tak wujud bersusah payah nak berjumpa dengan presiden pas dan pemimpin yang lain. dalam pas pun mat sabu tidak mahu mendengar atau memahami presiden pas cakap apakah kat luar mat sabu sudah tak pekak lagi.
party cap cangkul akhirnya jadi party malayam
yang sebenarnya party tak amanah tak mempunyai pengikut yang ramai sebagaimana diwar warkan. psiko pswyaer yang dimainkan oleh sentimen blogger tak wujud dalam alam realiti sebagaimana mimpi mimpi alkusyen. tulang alsisi. greenkoc. semua blogger hanya lah tahu menulis tanpa faham realiti yang ada dimasa kini. greenkoc hanya mencari untung tapi belum umum masuk party tak amanah. alkusyen pun masih belum istihar masuk party tak amanah, laporan perhimpunan party tak wujud pun tiada. yong suka kafir tak ada menulis lagi kehebatan party tak amanah. sekadar duk dalam alam maya. menyedari hakikat ini mat sabu mula mencari jalan pulang. tapi melihat kepada adik yang masih kafir bersama cucu dia mat sabu terpaksa mencari helah bergantung kepada kenyataan presiden pkr. ulasan yang pekat dah kembali jernih. mso sudah banyak kali tulis tapi kesan kepada mat sabu menyusahkan.

party tak amanah sudah tahu bahawa tiada siapa yang akan menjalankan kerja kerja dibawah kerana yang ada didalam party amanah hanya orang yang tahu melalak melolong menyalak siang dan malam tanpa bersusah payah bangun untuk mencula dan mencari jalan dimana nak cari sokongan dan kemenangan. pru ke 14 mungkin cepat dan lambat. party tak amanah tak mempunyai jentera sebagaimana pas, pkr pun masih bergantung hidup pada jentera pas, apakah mat sabu sudah tahu jentera party tak amanah hanya tahu mengampu dan menipu dia. jentera party tak amanah tak mampu bergerak cuma hanya tahu bercakap kosong dan besar. atas dasar inilah mat sabu mengambil pendekatan untuk berbaik kembali dengan pas manalah tau pas masih berbesar jiwa menerima mereka pengkhianat untuk menjadi calon. contoh terbaik, greenkoc tak pernah turun ke alam realiti selain hanya menyalak dalam blog.

Ulasan