tak ada meja bulat UNTUK PENGKHIANAT JEMAAH ISLAM

persidangan meja bulat akan menyaksikab pkr dap dan party tak amanah saja akan berlangsung bersama sama ngo seperti pasma. pengkhianat pas seperti mat sabu kolid samad hatta mariah hanipa mydin perlu dijauhi. selepas adakan pertemuan ini pasti ada lagi cerita fitnah kepada PAS akan timbul oleh mereka. salahudin dan mad awang akan menjadi tukang canang. segala perbincangan akan terdedah ke alam maya. barisan kepimpinan party pekerja adalah pemimpin paling tak amanah dan khianat pada ISLAM. dengan setiausaha agung yang melompat lompat seperti katak atau beruk kena belacan dan menipu dalam proses penubuhan party baru. dengan berbekal LOGO TIRU SUA AGUNG party pekerja tidak mengambil endah pasal apa apa, segala mudah bagi mereka. tiru dan paste mana mana yang penting demi periuk nasik. mat sabu dan mujahit mahu menyelamatkan wang gaji diperbadanan air dan halal hub. itulah pemimpin yang paling khianat cakap depan lain cakap belakang lain. memusuhi islam lebih dari segalanya.
tikam belakang pasti menjadi pegangan mereka
pemimpin pemimpin party pekerja akan membatalkan perjanjian mereka dengan sesiapa saja dengan mengadakan kenduri bagi makan kerana ia di HALALKAN OLEH MAD AWANG SEBAGAI PENASIHAT UMUM. jika selepas ini pengkhianat ini berjanji dalam pakatan rakyat yang baru pasti mereka akan membatalkan perjanjian dengan PKR DAN DAP hanya mengadakan kenduri beri makan 10 orang miskin maka terbatal lah PERJANJIAN MEREKA. APAKAH pkr dan dap sanggup menerima pengkhianat pengkhianat ini dalam pakatan mereka. segala hujah mereka akan digunakan bila mereka nak bersama dan selepas ini mereka akan membatalkan hujah mereka dan digantikan dengan kenduri memberi makan. semudah PETIK JARI MEREKA HAPUSKAN PERJANJIAN. ATAU HANYA SEKADAR CUCU MENCARI ATUK, SEMUDAH ITU MEREKA HALALKAN SEBAGAI PERJANJIAN MEREKA.

pkr dan dap sepatutnya tak layan pengkhianat kerana JIKA MEREKA SANGGUP KHIANAT DAN LARI DARI PAS BERMAKNA PKR DAN DAP JUGA, seberapa lama mereka akan kekal bersama pkr dan dap, hanya masa menentukan, ahli pkr dan dap juga sedang ditarik oleh party pekerja. mereka tak tahu bekerja hanya bercakap siang dan malam. merencanakan bagaimana nak mendapat wang ke dalam poket mereka. abg kerdeee sudah dapat projek di penang, itulah yang diharapkan selama ini. hanipa mydin menyepi kerana masih gagal mendapatkan projek di selangor dan penang. waktu akan mendedahkan lagi wajah wajah pengkhianat pengkhianat ini. KALAU MEREKA BOLEH KHIANAT PADA PAS PASTI SEMUDAH ABC JE MEREKA AKAN KHIANAT PKR DAN DAP, APAKAH DAP DAN PKR AKAN JADI SEPERTI PAS YANG MEREKA KHIANATI.

Ulasan