permulaan yang hebat dan sudah tertubuhnya party pekerja makin malap

31 ogor terlakar satu sejarah lama. sejarah baru sepatutnya party baru ditubuhkan tapi tak terjadi penubuhannya kerana kebodohan pemimpinnya. party lama di cari dan diconvert menjadi party nama baru. sejarah party tak dapat dipadamkan walaupun sehelai bulu roma, party pekerja ditubuhkan oleh perempuan yang mana ia sinonim dengan MAT SABU. nizar suhaizan kayat dan juga beberapa pemimpin bertuhankan nafsu. party lama seperti mana syarikat lama yang mempunyai pelbagai masalah bila diambik alih. yang pasti party pekerja lebih mengharu birukan mat sabu dan geng barua dap. geng barua dap berusaha mencilok party KITA tapi akhirnya bila ada report polis mat sabu berundur. rupanya zul yang berusaha bersama cikgu sosialis dan wartawan pencen gagal memujuk ahli party kita untuk menjual party KITA kepada mereka selepas berlaku tawar menawar. mat sabu ingat buat party pakai airliur rupanya pakai duit. oleh kerana banyak wang yang diberikan untuk meng huduhkan party pas digunakan oleh pemimpin untuk membeli penyokong.
HATTA RAMLI BAKAL BERBINI BARU WAKKAKKAKKAK .. MAD AWANG KATA TAK APA
MAD AWANG PATUT TAK MENANG SEBAB KALAU MENANG MESTI DIA MUDAH DIBELI
ketua pengiring mat sabu (hanya auta)sudah tahu bahawa pengerusi partynya sememang gatal meroyan. maklumlah big boss party baru. bukan calang calang pemimpin yang mana amoii mahu dekat, ipoh mali talak sombong. mat sabu yang dilihat ceria sampai ke pagi selepas dipimpin amoi. mat sabu tidur lena sampai ke pagi. kewujudan party pekerja hanya menjadi simbol kekecewaan pemimpin pas yang kalah bukannya menang dalam pertandingan party. 18 satu aje menang iaitu mazlan aliman yang sudah lompat masuk ke dalam party pekerja. mazlan aliman sudah menjadi ajk party orang orang orang kecewa. besar kekecewaan mereka kerana gagal mengubah pas mengikut dan menjadi KAKAS dap kafir.

kekecewaan mereka makin kuat bila nak mendaftar ditolak kerana tak pandai isi borang walaupun dikatakan amat amat progresif, dengan ada beberapa doktor engineer dr phd yang minum holyy water setiap pagi namun usaha mendaftar party tak berlaku, APA YANG BERLAKU SEBENARNYA ADALAH PEMIMPIN YANGMENUBUHKAN PARTY BARU TIDAK PANDAI BUAT KERJA YANG TAHU MENIPU RAKYAT. SELAMA ini hidup atas sokongan ahli pas, mujahid  yang dikatakan tak perlu undi pas sekarang berhadapan dengan gelombang penolakan undi melayu kepadanya walaupun dia akan mendapat undi cina 100 peratus kerana kehebatannya meminum holly water.

Ulasan