dimana PSM di MEJA BULAT PAKATAN HARAPAN

bagaimana mat sabu pengerusi party tak wujud terlupa menjemput pengerusi PSM, dr nasir yang hebat di kota damansara, APAKAH MAT SABU TERLUPA KEPADA PENGERUSI PARTAI SOSIALIS? KOLID SAMAD YANG BANGANG PUN TERLUPA? mungkin kesan perlanggaran BAIAH kolid samad sudah nyanyuk atau terlebih VOLTAGE masuk telinga dengan berbluetooth. APAKAH pakatan harapan bodoh ni melupakan orang yang bersama mereka, SESUDAH MEREKA MENGKHIANTI PAS MEREKA TERLUPA SIAPA ORANG DISISI MEREKA, APAKAH INI ORANG YANG PERLU DIIKUTI???? KOLID SAMAD  DAN NIZAR ORG YANG MEMPERTAHANKAN PSM AKHIR SUNYI SEPI DENGAN PAKATAN HARAPAN. MEMANG DASAR ,LIDAH BERCABANG GITULAH.
bagaimana PENGERUSI PARTY PEKERJA TERLUPA PARTY SOSIALIS YG DIA TUMPANG TIDOR
“Tiada undangan."

"Kita pun bukan berminat sangat kerana kita ada kerja untuk dibuat, untuk memperkasakan rakyat dan meneliti masalah mereka,”
PERKATAAN RAKYAT DIGUGURKAN DARI PAKATAN BARU, bermakna mereka akan berjuang untuk ISI PERUT MEREKA, kepada pengikut dan penyokong kumpulan khianat ini baguslah. level pakatan sudah naik tapi meminggirkan rakyat kerana mat sabu dap dan pkr tidak perlukan rakyat, tapi sokongan bodoh yang diberikan oleh blogger bongok memang patutlah, ada laba wang sedang diraih. dengan pakatan harapan ini bermakna rakyat akan disembelih seperti mana UMNO, memakan membaham harta RAKYAT.

Ulasan