pas selangor lumpuh pakai kerusi roda ke baring terus hehhehe

pas selangor lumpuh sebab ramai pemimpin shah alam dan kota raja letak jawatan tak berbayar beramai ramai. jika jawatan berbayar pasti tak akan diletaknya. contoh terbaik IBU AYAM mariah yang mana tak letak jawatan sebagai MP Parlimen KOTA RAJA. hanya letak jawatan dalam pas saja rupanya, jawatan MP KOTA raja tak diletak sekali kerana ia jawatan berbayar, elaun berpuluh ribu tibai mana nak letak jawatan. kesemua pemimpin geng barua tak akan letak jawatan sebagai adun dan mp punya, siapa yang berani, semua pengecut dan bacul, setakat cakap besar. kolid samad pasti tak akan letak jawatan diparlimen shah alam, yng berani letak jawatan hanya jawatan dalam pas.

pemimpin geng barua yang menjaja fitnah kepada kolid berahim bersama geng pkr akhirnya saifudin memohon maaf. apakah geng barua berani nak mintak maaf kepada kolid berahim. yang pasti seperti saari sungkit dan hasnul tak akan berani nak mintak maaf sebab menuduh kolid berahim membaham dan menibai duit rakyat selangor, akhirnya terpenjaralah ketua umum dalam sungai buloh, betapa celakanya saifudin dan rafizi yang bangang mereka cipta fitnah kepada kolid berahim. mat sabu adalah orang bertanggung jawab yang juga bersetuju dengan fitnah kepada kolid berahim, kolid samad adalah orang yang paling banyak memperkatakan fitnah kepada kolid berahim, apakah kolid samad berani meminta maaf atau hanya diam tibai gaji dan balun elaun sebagai mp shah alam.

pas selangor tak lumpuh pun kerana kekurangan mp dan adun yang belot dan menjadi balaci barua kepada dap dan pkr. gerakan barua yang tidak punya party dan ros belum meluluskan pendaftaran party tak amanah, pemimpin geng barua dap tak belajar intergrity walaupun duk bercakap pasal intergrity. apakah beramanah sangat bila tak letak jawatan yang menang dalam party lama tapi duk maki hamun siang malam, makan duit gaji, kalau berani kenalah letak jawatan baru ada intergrity atau tiada maruah macam biasa, tak akan kemana selepas pru ke 14 hilanglah barua dan balaci ni selepas kalah. cakap bab intergrity tapi diri sendiri tak berintergrity hahhahha.. macam anjing duk kata serigala menyalak tapi diri sendiri tak berani mengaku ia menyalak lebih nyaring lgi.

Ulasan