barua DAP kata dia tak terbabit dalam PAS LAGI

mat sabu@barua dap berkata bahawa dia tak terbabit dengan tindakan disiplin party pas, tapi barua dap kata dia masih ahli pas, itulah kata kata barua dap, tapi peliknya barua dap tak lagi keluar PAS walaupun nenegaskan dia ahli pas, dia ni tahap bangang apa lagi entahlah, memang bodoh sangat siapa ikut pergerakkan ISLAM HADHARI ISLAM PROGRESIF ISLAM KAMAL ATTARTURK, geng barua dap membawa kembali ajaran islam hadhari yang dipelopori oleh paklah dulu, dulu dalam pas geng barua dap menentang ISLAM HADHARI sekarang mereka mengambil alih kerja kerja laknat untuk membunuh ISLAM yang dibawa  oleh nabi muhammad. pergerakkan barua barua dap yang baru mengambil alih party kita akan meletkkan perlembagaan kafir malaysia menjadi perlembagaan utama mereka disamping lebih mesra kafir dari islam.
SAYA BARUA DAP ... SIAPA NAK KATA APA APA PEDULI APA SAYA
KERANA SAYA ADALA PRESIDEN
SAYA HEBAT KERANA BERJAYA MENYATUKAN ISLAM HADARI ISLAM PROGRESIF ISLAM ATTARTURK MENJADI SATU PEGANGAN BARU
PAS TAK PAYAH NAK HUKUM SAYA KERANA SAYA ADALAH BARUA DAP
mengapa PAS terus berdiam diri apakah PAS masih menaruh harapan bahawa barua barua dap akan kembali kepada PAS selepas mereka mengkhianti islam. islam progresif islam hadhari islam attarturk akan menjadi pegangan mereka. selama ini mereka menganuti islam progresif yang manaa ruang litupnya adalah berdasarkan islam hadhari yang dipelopori oleh dollah badwi. selepas dolah disepak keluar islam hadhari akhirnya senyap sunyi. akhirnya islam hadari hanya tertinggal di masjid hadari di jerteh. dan masjid itu menjadi saksi barua barua dap menyampaikan amanat mereka supaya orang islam berpaling terus dari islam kepada islam progresif dimana islam progresif adalah clone islam hadari dan islam attarturk yang dibawa diturki. cuma mungkin akan lebih radikal ditambah dengan syiah didalamnya.


Ulasan