siapa pun PM tetap UMNO yang tibai duit rakyat

bersungguh sangat geng pembangkang menjadi pembela kepada muhyidin yang dipecat dari jawatan tpm bukan dipecat ahli umno, mengapa bodoh sangat pembangkang yang mngutuk najid kerana memecat muhyidin, kalau muhyidin naik jadi pm itu pun umno, sama je darahnya dengan nuar braham umno sampai ke mampus. apakah naik muhyidin semua benda akan bertukar sekelip mata dengan keadaan ekonomi bertambah baik atau petik jari tongkat ajaib akan merubah malaysia dari negara korupsi menjadi negara bebas korupsi. itu ke yang dinantikan oleh rakyat malaysia termasuk geng harapan barua, dap, pkr dan psm, semua sibuk sangat mempertahankan muhyidin, apakah muhyidin menjadi malaikat kerana telah dibaptiskan dan disucikan oleh pembangkang. makan mhyidin naik menjadi pm dan umno terus berkuasa walaupun balaci dan barua dap mengatakan pas bagi nyawa kepada umno yang dah nak mampus.

muhyidin naik bermakna rakyat akan terus memilih umno dalam pru ke 14 kerana rakyat malaysia susah nak berubah, bagaimana keadaan umno semasa umno dibawah mahathir yang sakit bila mahathir serah jawatan pada pak lah, akhirnya umno menang bergaya di pak lah, gilang gemilang terbilang, pak lah pulak dituntut turun kerana gagal memacu ekonomi dan hanya duduk dibawah arahan KJ, akhirnya paklah diturunkan kerana gagal memulihkan umno, tok jib mengambil alih dari pm dan dilihat sebagai pemimpin yang hebat akhirnya tok jid menang dan membersihkan harta harta negara malaysia dibawah telunjuk rosmah, akhirnya tok jid menang dalam pru ke 13, apakah pembangkang masih nak umno menang pru ke 14 nanti dengan menggantikan lagi PM, kalau dap memang nak ganti pm supaya mereka dapatlah menyusun kekuatan jahat mereka dibawah bantuan geng harapan barua. siapa pun naik jadi pm masih lagi umno dan yang pasti adalah membaham membalun seluruh harta rakyat malaysia.

muhyidin dipecat dari jawatan tpm dan tidak semestinya terpecat ahli umno, darah muhyidin masih umno sampai saat artikel ini ditulis dan sejarah tak pernah menipu kecuali ditulis oleh orang penipu, lihat bagaimana pemimpin semangat 46 yang tetap mengalir darah umnonya walaupun mengutuk memaki hamun siang malam kepada UMNO. akhirnya mereka kembali kepada uMNO, turun najid tak semestinya naik adalah pemimpin tak ada darah UMNO dan yang pasti setiap yang turun dan naik ia akan bertambah jahat menibai dan membaham duit rakyat, rakyat semakin celaka hidupnya dengan ekonomi paling teruk dalam sejarah malaysia. umno akan melantik pemimpin yang makin jahat dalam sejarah kepimpinan negara malaysia, apakah pembangkang BUTO TULI TOLOL BANGANG sangat untuk bersama sama naikkan pm dari UMNO sebagaimana pakatan rakyat nak naikkan nuar braham jadi PM padahal yang naik adalah bekas TPM UMNO yang dibuang bossnya. darahnya tetap umno dulu kini dan selamanya.

Ulasan