selepas raya berprogresf lah kita nanti

selepas raya tak sure raaya mana, raya islam ke raya cina ke raya india atau balai raya atau pun jalan raya. yang pasti selepas raya. party baru akan ditubuhkan, betul tubuh ke atau tidak, tak tahu lah sebab mat sabu makin sejuk sekarang, perjumpaan semalam mat sabu tak banyak lagi memberikan idea berapi kecuali zul, hanipa kolid samad yang amat anti pas saja bersuara, tapi mad awang terus dipinggirkan, kenapa mad awang sentiasa dipinggirkan oleh kumpulan g17 ini sedangkan ia adalah watak pak dogol yang utama dalam usaha membuang ulama dari pas. perjumpaan semalam menampakkan sudah tidak sehati sejiwa llagi, suhaizan kaiat lebih ke arah dap bersama nizar dan faiz fadhil, peguam lebih mirip mahu jadi dap sebagai idola mereka.
third class force
wartawan tarmizi mad jam lebih kuat update facebook dari duk sembang kencang seperti biasa. mereka tengah nak faraidkan harta harta pas yang mereka pegang. apakah mereka jenis sangat tak tahu malu atau jenis yang memang tak malu. bercakap tentang party baru tapi masih kekal dalam pas, sepatutnya bila dah tak sesuai bersama kena keluarlah dari party, jangan jadi lebai malang.biar jadi bebas baru boleh berfikir nak tubuh party baru atau nak join dap atau nak masuk pkr atau nak kuatkan gerakan prty pekerja Party PSM, dr natsir dah beri ruang pada mat sabu untuk menjadi presiden party psm jika mat sabu berminat. masa kena gulung mat sabu amat amat berminat nak join psm tapi bila buka buku keahlian mat sabu tepuk dahi. ahli psm lebih dari 8 juta orang seluruh dunia lah. bukan malaysia saja. mat sabu makin tak berminat
party baru akan menghalalkan salam bukan muhrim.. dok gitu nizar
dihadapan pemimpin G17 hanya ada satu jalan saja, kalau UTURN malu weh, baik tak UTURN nanti penyokong setia akan lari, mana nak letak muka duk canang duk palu kompang siang malam nak tubuh wadah baru atau lebih kepada party yang tumpang kekuatan dap dan pkr jika adalah. mad awang dah sound awal awal dap jangan ambik ahli pas yang nak keluar, ini jelas menunjukkan bahawa party progresif liberal dap hanya berharap ahli pas yang keluar masuk party mereka. bukan mencari third force yang selalu mereka canangkang. bebal dan lembu jika hanya mencari ahli pas untuk dijadikan ahli baru. aapakah itu saja kekuatan party baru, cilok ahli pas yang bermufarakoh dengan pas, mana third force four force five force yang selama ini dijadikan hidangan dan santapan kononnya itulah kekuatan mereka. ilusi mereka tak akan berpanjangan jika itu mereka cari, kalau nak harapkan ahli party pas keluar parti tak lah seramai mana. kecuali yang namapk di perak alkusyen seekor, dipenang sekor dan tulangsisi di selangor, atau beberapa blogegr yang bukan ahli pas.

Ulasan