saya masih TIMBALAN PRESIDEN UMNO ... tak nak tubuh party baru

saya masih timbalan presiden party umno, saya akan terus berjuang dalam UMNO sampai kiamat. saya tak macam timbalan presiden party lain, digulung dan direhat terus merajuk macam budak 3 tahun. merajuk dan bawak geng bodoh dan bangang membentuk party baru, saya tak ada masa nak merajuk macam orang gila dan belum akil baligh. saya akan terus bersama umno dulu kini dan selamanya. saya hanya berbeza pandangan dengan presiden umno tapi tak ada niat nak buat party baru rumah baru, saya tak memburukkan party saya kerana saya hidup dan makan kerana PARTY SAYA. HANYA ORANG BANGANG TOLOL BAHALOL SAJA AAKAN BUAT PARTY BARU DENGEN MENEBUK PARTY LAMA.

SAYA tak nak jadi ANJING PARTY LAIN menyalak yalak tanpa heNTI

saya bebas keluarkan PENDAPAT walaupun saya disepak terajang keluar dari KABINET

saya masih UMNO dan selamanya UMNO

saya tak lawan UMNO cuma rasa cuba TRY TEST nak lawan boss

saya masih hormat BOSS saya dan berjanji TAK AKAN MENJADI BARUA DAN BALACI KEPADA PARTY LAIN.

SAYA SEBAGAI ORANG ISLAM MENERIMA TAKDIR ATAS DIRI SAYA

YANG PASTI SAYA UMNO DAN SELAMANYA UMNO


Ulasan