peguam mana yang bangang sangat nasihatkan mad awang

mad awang yang direstui oleh dap menjadi presiden pas tidak jadi menyaman presiden pas kerana presiden menafikan. peguam mana yang mad awang jumpa, aku tahu peguam mana yang mad awang jumpa. nasihat dari peguam pada mad awang, dia nafi jadi tak boleh saman, betapa bodoh dan bangangnya peguam yang di menasihatkan mad awang, yang paling utama mad awang tak mampu bayar kos guaman sebab kes ini sudah pasti dia akan kalah sebagaimana dia kalah tertungging dalam muktamar walaupun menerima sokongan padu dari dap dan pkr dan juga media blogger bangang yang menyokong mad awang yang fasih berbahasa inggeris.

peguam yang tak pernah menang kes

apaa nama gila peguam yang nak menyaman, bila orang yang nak saman nafi jadi tak boleh saman, tak ke bodoh namanya peguam tara ni. undang undang kafir biasalah digunakan. mad awang kenapa tak yakim dengan sistem kehakiman kafir kan mereka jugak menolak hukum hudud sebelum menang diputrajaya.  mana mana kes yang nak disaman jika yang disaman nafi sepatutnya tak boleh ambik kes, bodoh dan bangang sangat peguam yang mad awang jumpa. atau peguam tak nak layan mad awang sebab tak ada kes. sekadar jadi glamour sajalah. boleh masuk news dan blogger sedia menulis kes yang akan disaman. akhirnya kalah tertungging seperti biasa. dari mad awang mengaruk baik tulong mazlan aliman yang dah kena 300k. sebelum diistihar muflis oleh mahkamah, baik mad awang kutip derma dengan blogger barua dap dan pkr.

Ulasan

  1. Presideng PAS menyokong UMNO yg telah melakukan kemungkaran dan kezaliman di Malaysia. Adakah kami, ahli-ahli PAS kena sokong Presideng sedangkan kami tahu keadaan hidup rakyat yg tertekan dan kemiskinan yg menghantui mereka. Barangkali Tuang Presideng tak pernah hidup susah makan nasi dengan minyak goreng ikan !

    BalasPadam
  2. keh keh keh, presiden pas sokong umno, salahudin ayub merawab richard the lion heart masa berperang apakah salahhudin bersalah... mungkin kalau hidup zaman nabi aku rasa nabi pun mereka akan salahkan sebab tak ikut otak mereka... presiden pas lebih susah hidupnya .. ada masa pergi gak kerumah bukan setakat jadi suhaizan kayat, mat sabu

    BalasPadam

Catat Ulasan