party orang orang kecewa - pook

KITA BERSATU  DEMI DAP HEHEHE
PARTAI ORANG ORANG KECEWA akan ditubuhkan selepas raya puasa atau raya korban, tapi jika selepas raya korban bermakna akan ada orang akan terkorban. Pasma atau lebih dikenali partai pasar malam dap akan lebih kecewa kerana mereka sebenarnya hanya pengesat kaki kepada geng17, tapi kemuskilan aku kenapa calon presideen pas pilihan hati dap tak dijemput dalam acara tongkang pechah, apakah calon presiden pas pilihan dap tak ada nilai nilai yang tak sama dengan nilai nilai yang sama dengan islam seperti kita abg mat sabu. nilai nilai yang hampir sama dengan islam adalah agenda utama. 

umno tak akan diselamtkan lagi, hanya orang kecewa yang terus mengigau dan bermimpi bahawa pas akan menolong umno dikala sakaratul maut, lagu UG terus didendangkan oleh penyokong blogger dan pemimpin party orang kecewa, ia senada dengan DAP dan pkr, dap terus mendendangkan lagu anjing menyalak dan diikuti oleh party orang kecewa. perjumpaan demi perjumpaan telah di buat antara party orang kecewa dengan dap dan pkr, namun tiada solusi yang tercapai kerana dap hendak kawasan yang lebih luas sebagaimana abg besar dalam angkatan gangster. pemimpin dap terus mencari melayu untuk dijadikan maskot selain 3 maskot melayu yang sudah ada dalam dap, maskot terbaru dap adalah penyair yang mana menulis apakah melayu akan terus layu dikaki cina. sajak itu telah diubah sekarang, melayu akan maju dikaki cina. prosa menterbalikkan sajak lama sedang diusahakan oleh sasterawan negara dan akan didapati dalam dwi bahasa, cina melayu inggeris kadazan dan alih bahasa.

sampai pagi ni partai orang orang kecewa masih belum mendapat nama baru, walaupun dah berkawah nasik dalam talam dihidangkan oleh dap dan pkr, restoren jalan pantai sudah beratus kali memasak nasik arab tapi ada yang terus mabuk barbican disitu, nampaknya murjendul party orang kecewa tidak dipanggil dalam meeting terbaru, mungkin sebab sibuk dengan kuliah inggerisnya. mat sabu sudah memberikan beberapa nama tapi masih tak sesuai dengan party tupperware dap yang belum didaftarkan lagi. perlembagaan partai sedang dirangka, PERLEMBAGAAN MALAYSIA ADALAH menjadi JUNJUNGAN utama, nilai nilai yang sama dengan ISLAM akan dipastikan. AKIDAH TAK PERLU  SANGAT KERANA BILA TAWAN PUTRAJAYA BARU DIFIKIRKAN AQIRAH, KAEDAH ADALH SANGAT PERLU WALAUPUN MENOLAK HUKUM ISLAM. segala rojak akan dimasukkan dlaam partai orang orang kecewa...

Ulasan