mu jahiL berbaiah dengan PAKATAN RAKYAT rupanya

selama ini ahli pas parit buntor yang berjumlah 4000 tertipu dengan baiah mu jahit, mu jahit berbaiah dengan pakatan rakyat yang hanya wujud dalam mimpi dan igauan nuar braham. pakatan rakyat yang tak pernah berdaftar secara sah dilihat menjadi party politik dimana ahlinya adalah mu jahil, kolid samad, hatta, dr zul, mat sabu, faiz fadhil, saari sungkit, hasnul, mariah, mereka bukan berbaiah dengan allah kalau dengan pakatan rakyat sebab itu sumber gaji mereka halal, ooo patutlah mereka memaki hamun pas siang malam, rupanya mereka berbaih dengan pakatan rakyat, patutlah mu jahil kata apa saya nak jawab jika kafir tanya saya. saya tak perlu undi ahli pas kalau undi ahli pas pun saya masih menang dengan majoriti 4000 tanpa orang islam undi saya pun saya tetap menang dengan undi kafir. itulah kata kata MU JAHIL.
JOM LANGGAR BAIAH
baiah mu jahil dengan pas macam baiah saifooo. saifol tak kena laknat pun apa apa, boleh gelak ketawa, bergelek dan berdangdut sakan siang malam, mana ada laknat, bab kata tok peti penang sembelih je sekor kambing halallah baiah, bukan payah pun, tok peti perlis kata tak ada baiah dalam islam, tok peti iran kata saya menurut kata tok peti penang, sebab diarah oleh guan end. ghb dan gengnya akan mencari setiap sudut dan ruang untuk menghalalkan perbuatannya. jangan susah hati anda semua bijak dan hebat mencari helah apa saja demi menghalalkan dan membersihkannya. dont worry ramai lagi yang akan membolehkan baiah dengan party dilanggar. alasan paling lekeh pun boleh pakai asalkan halal disisi manusia. yang penting dihalalkan. didunia boleh lepas jawab diakhirat belum tentu jadi tak payah MU JAHIL berdolak dalik lagi. KELUARLAH PARTY PAS DENGAN SEGERA.

apa baiah MU JAHIL dengan pakatan rakyat. mungkin baiah MU JAHIL lagi hebat kot dengan pakatan rakyat, selagi ada bulan matahari saya tak akan lari dari perjuangan pakatan rakyat, sesungguh pakatan rakyat adalah sebenarnya perjuangan yang mana akan dianggap suci oleh rakyat malayia. saya akan menentang perjuangan islam demi pakatan rakyat kerana pakatan rakyat adalah party saya dan menyebabkan saya menerima gaji dan elaun sebagai MP parit buntor, saya dengan ini mengaku kemenangan saya di parlimen parit buntor atas kekuatan saya sendiri dan sokongan undi kafir, oleh itu saya tak akan langgar baiah saya dengan kafir atas nama mp pakatan rakyat, saya yang bernombor wahid dalam party pakatan rakyat menandatangi baiah ini. bersaksikan dan berwalikan DAP DAN PKR  AND PSM

Ulasan