meeting rahsia GHB dan strategi mereka

mat sabu dalam mesyuarat rahsia semalam mengatakan bahawa mereka akan mengumumkan keluar pas secara serentak diseluruh malaysia. dengan siapnya party baru mereka sedang bina. bagaimana tabuan membina sarangnya dari tahi lembu begitu juga mat sabu tak mahu basah masih menumpang rumah pas. sepatutnya mat sabu kena berhujan berpetir kilat dulu sebelum siap membina sarang tahi lembunya bukan menumpang keselesaan dalam pas, hati hati mesyuarat ghb semalam banyak membincangkan bagaimana untuk melumpuhkan pas demi mengambil alih pas kerana mereka masih lagi ahli pas, sekam dalam api cuba dibakar oleh mat sabu, pelbagai propaganda diatur oleh mat sabu menjelang penubuhan party baru yang lebih terencat akal sebagaimana mat sabu. mungkin mat sabu lupa bagaimana dia diperangkap umno oleh geng nuar brahm dulu, mungkin peristiwa ni akan berulang kembali. sebab mat sabu terlalu percaya dengan orang dikiri kanan sebagaimana nuar braham. yang pasti mat sabu akan terkena lagi dan kali ini tiada lagi orang bersama samanya.
penat meeting semalam
mat sabu mahu pas bubarkan majlis syura dan digantikan dengan majlis presiden iaitu ia akan memastikan kesemua geng mereka masih ada kuasa dalam pas, itu antara gertakan mat sabu agar dia dapat kembali dalam pas, dan mereka akan istiharkan bahawa mereka hanya acah acah nak keluar, party pas sudah kembali ke landasan asal jika pas bersetuju dengan beberapa lagi syarat mat sabu supaya kekal dalam pas, duit dana yang diberikan oleh dap dan pkr untuk tubuhkan party akan difaraidkan oleh geng ini. pas perlu setuju dengan apa jua tindak tanduk dap atau pkr, seluruh ahli pas kena sujud kepada dap walaupun dap kencing atas kepala mereka. mat sabu akan diberikan jawatan yang lebih tinggi daripaada pembaca meter diperbadanan air, beberapa glc dipenang akan diserahkan kepada mat sabu dan gengnya. para peguam ghb akan menikmati habuan yang besar jika dilantik menjadi panel peguam pada kerajaan negeri penang dan selangor.

mereka tengah membuat rundingcara dengan pas walaupun mereka tak ada kuasa untuk bargain apa apa. tapi dalam netizen dikerah beberapa blogger yang dibayar untuk ditunjukkan kepada pemimpin pas yang baru kononnya pas sudah nazak dan hanya menunggu panggilan malaikat maut. beberapa orang blogger diberi tugas khas supaya menaikkan lagi apa saja berita kehebatan ghb., beberapa pakar photografi akan dibayar untuk menambah gambar untuk diphotoshop menggambarkan betapa ramainya audien audien yang hadir mendengar ucapan berapi mat sabu tapi kosong. sekarang ini party mat sabu hanya ada bekas ahli pas dan bekas pemimpin yang tak berapa nak berguna bila bekas bekas ni. mereka berjaya menarik hu pang chow tak lama lagi akan chow pulak bila kehendaknya tidak dipenuhi.

Ulasan