mariah sungkit senoi prak SILA LETAK JAWATAN MP DAN DUN BKN AHLI PAS JE

KALAU MARIAH LETAK JAWATAN BOLEHLAH UJI KEHEBATAN GHB. presiden ghb akan bertanding, BERANI KE BACUL ATAU PENGECUT.  tak akan nak pakai jenama pas lagi. atau pakai jenama dap pulak. hidup ni kena berani sebagaimana cakap berdegar degar. hasnul dan saari dah lama jadi blaci dap, so berhentilah bagi zul ke atau suhaizan kaiat bertanding pulak sama sama rasa duit gaji elain yang mereka duk tibai selama ini. mariah tak boleh letak jawatan sebab dia KETUA PEREMPUAN GHB YNG ULUNG. MANA BOLEH IBU AYAM TAK ADA JAWATAN DALAM PARLIMEN. JADI ADA YANG kena berkorban demi perjuangan suci sesucinya. mana kawasan yang akan diberikan untuk ditandingi oleh big boss ghb memerangkap balaci dap.

kawasan sepang adalah elok untuk GHB atau kawasan parlimen Krai dan TUMPAT sesuai untuk menguji pengaruh GHB yang dikatakan kuat oleh wan rahim, atau pun kawasan dipenang. mintaklah satu kawasan dap Ke atau kawasan MUJAHID RAWA. ia penting untuk membuktikan kata kata bangang mereka adalah benar, mujahid yang pernah minum holy water berilah laluan kepada almat sabu untuk bertanding. disepang hanipa mydin boleh berikan laluan atau kawasan selamat di shah alam menggantikan kolid samad yang tak pernah berbaih dengan party islam semalaysia dan hanya berbaiah dengan PARTY NEGARA ISLAM. dengan kemenangan yang besar ditambah dengan kekuatan dap dan pkr di selangor pasti mat sabu akan menang dengan gemilang. usah dilayan party pas yang sudah tak relevan lagi. mat sabu sudah cizen boleh lah bertanding.

ketiga ahli pas seperti mariah, saari sungkit dan hasnul hendaklah letak jawatan bukan hanya setakat cakap aje besar, buktikan mereka bukan katak, kalau tak jadi katak jadilah anjing pun ok, tapi aku pasti mereka tak akan letak jawatan sebagaimana jijah letak jawatan bagi laluan kepada nuar braham yang duk diam dalam penjara. siapa yang beri laluan dan snggup terima pencen. hasnul ke, saari sungkit yang duk sungkit jawatan exco, perbincangan dgn pkr dan dap telah diedarkan bahawa saari sungkit dan senoi akan dilantik menjadi exco jika kolid disingkirkan tapi keadaan berlaku sebaliknya. dap dan pkr sudah menipu kedua bahalol barua dan balaci ni. tapi masih menebal muka berucap dengan kebodohan. dah banyak kali ulang nak keluar pas tapi tak keluar jugak, dulu masa krisis kangkang kajang, kangkang pkr 2 ekor balaci dan barua ni dah kata nak keluar pas tapi takkeluar jugak. baiah apa kejadahnya lagi. hehhehe

Ulasan