kolid samad bermimpi lagi

kolid samad bekas ahli pas kerana sudah meletakkan jawatan sebagai ahli pas telah membuat kenyataan yang tak cerdik sememangnya kolid samad mana pernah cerdik kecuali orang yang mengampunya. dulu ada balaci kolid samad skearang entah kemana menghilang selepas dikencing oleg kolid samad selepas mabuk dalam oktober fest. kolid samad yang turut digulung dalam muktamar berkata paerty baru yang akan ditubuh tapi tak tahu selepas raya aidilfitri atau raya haji atau raya keling atau raya cina tahun depan. kolid samad hanya tahu bercakap seperti burung tiung. apa yang dia cakap dia sendiri tak faham sampaikan hari ni dia sendiri confius siapa dirinya sebenarnya.
100k borang party baru habis diedarkan.. pas pasti gerun tengok party mat sabu
party baru yang hanya akan memiliki 1000 ahli pun nak buat apa kolid samad, setakat cakap nak sertai, apakah pemuda yang mereka nak cakap masuk party baru berani nak bergerak atas nama party baru, mereka hanya bercakap saja, tiada pendirian sebagaimana biasa. mereka tak akan masuk party kolid samad pun hanya cakap saja. mungkin suhaizan kayat yang mesra rara dap je sanggup sebab dia sudah ketinggalan, ketua pemuda yang tak pernah perform kecuali bersama sama awek dap. sepanjang 2 tahun menjadi kp pas malaysia jasa beliau ada burukkkan pemimpin ulama pas dan presiden pas, mewujudkan ahli hantu untuk menang kp malaysia.

mungkin kolid samad masih merasakan dia popular sangat dishah alam sampai dia ingat seluruh malaysia pun dia popular. kewujudan party baru sepatutnya sudah didaftarkan sudah ada nama, bukan setakat menyalak dalam akhbar bersama mat sabu yang gila kepada dap, mad awang murjidul am party baru dah beri amaran pada dap jangan kacau ahli pas yang nak masuk party baru yang beliau akan asaskan. diperak mungkin akan mencapai kemenangan besar.setelah pas gagal menaikkan kerusi walaupun mb nya dari party pas, sampai ke sudah gila kepada jawatan mb.

Ulasan