kah kah kah kolid samad yang bangang - gerakan attarturk malaysia sudah bermula

apa sebenarnya pas nak dari kami, hahhaha patutlah ukammak one g lari masuk pkr, dia baru sedar yang kolid samad ni bangang rupanya, dia buat onar dalam pas lepas tu tanya pas nak apa dari dia, orang pas nak hang BERAMBUS DARI PAS, PERGI JILAT DAP LAGI BAIK WAHAI KOLID SAMAD YANG BANGANG. betapa bebal dan bengongnya pemimpin seperti ini, ada ke tanya parti nak apa dari dia selepas dia terlibat menjual maruah dan rahsia party. menipu ahli ahli pas seluruhnya dengan mengucap pelbagai benda bodoh. berpegang kepada kafir lebih mulia dari islam, mempertahankan pesta minum arak untuk kafir sedangkan islam mengharamkan penganutnya minum dan menjauhkan diri jika ada unsur arak disekitarnya. patutlah kolid samad pernah bincang nak bagi tanah besar lagi pada pengilang arak dikawasan parlimennya.
TAK LAMA LAGI ISLAM PROGRESIF AKAN MENGHALALKAN NI
DOK GITU KOLID SAMAD OKTOBER FEST
nak respon apa benda lagi, nak tubuh party baru, keluarlah dulu baru buat party baru, hang nak mampus ke nak hidup dalam longkang tu hang punya pasal, apa kejadahnya pas nak bela orang seperti hang yang hanya seperti dedalu menumpang senang lepas tu bagi HOST mampus. kalau nak masuk dap ke pkr nak tubuh party baru bukan hanya setakat bercakap, LETAK AHLI PAS LETAK JAWATAN SEBAGAI AHLI PARLIMEN PAS, ITU BUKAN HAK PERIBADI HANG BODOH, BIARLAH PRESIDEN GERAKAN KAMAL ATARTURK YANG BARU BERTANDING, KITA BOLEH TENGOK SAMADA MAT SABU SEBAGAI kamal attartuk yang baru boleh menang atau tidak kerana selama ni asyik kalah je manjang. bukan sebab apa, sebab rakyat luar tak nak mat sabu, yang nak mat sabu hanyalah blogger yang tak pernah keluar dari alam malakut dia.

gerakan attarturk malaysia sudah bermula dimalaysia, 14 september ini bermula party attarturk yang baru. dibawah pimpinan mat sabu pasti ia akan dapat menang dengan bergaya walaupun boss dia kalah memanjang sampai tak ada yang menang membujur, 8 ahli parlimen pas yang nak menyertai party attartuk tak payah nak respon party pas nak apa, keluar party dan letak jawatan sebagai MP ke ADUN ke sebagai orang yang bermaruah dan bukannya sebagai KATAK. jika 3 ekor katak di perak boleh makan besar tak akan 8 ekor katak baru tak boleh makan lagi. mariah boleh buat cupcake. hatta boleh jual air jampi, hanipa boleh dapat kerja sebagai lawyer kerajaan penang dibayar oleh kerajaan korup penang.

party attarturk malaysia menunggu masa untuk dilancarkan, dana dibiayai oleh dap dan pkr, maknanya party attarturk malaysia tidak membawa ukammamak mad awang yang sudah disepak terajang keluar walaupun fasih berbahasa inggeris, mat sabu dan geng attarturknya sudah tak perlukan mad awang yang tolol. diperlukan hanya dijadikan kambing kelabu asap sekarang mana mad awang yang fasih berbhasa inggeris, menyampaikan tazkirah dalam bahasa inggeris di masjid commonwealth. ukammamak seperti mad awang hanyalah pelapik kaki, tak nampak muka dalam perlancaran party attarturk malaysia, sah sah dipinggirkan hahhaha kasihan dah lah boodoh ditipu pulak oleh geng attarturk malaysia,.

Ulasan