kah kah kah bodoh punya bekas calon presiden pas

mad awang beri dap amaran kepada dap bahawa jangan pancing ahli pas, kenapalah bodoh sangat mamat ni patutlah kena gulung lipat lama dah rupanya bodoh sangat, pengikut dia dah masuk dap pun nak rasa pelik. ahli pas nak masuk dap apa kena mengena dengan mad awang. biarlah mereka nak pilih party apa apa pun, mat sabu nak masuk party sosiallis pun apa salahnya. sama je party mana mana asalkan menentang hukum islam, party yang ditubuhkan pun bukan ada apa apa selain merajuk kecewa kerana digulungkan. party olang olang kecewa ini akan ditubuhkan selepas hari raya. hamim berjasa dulu ditubuhkan kerana dipecat dan tidak terpilih dan dipecat dari pas. islah ditubuhkan kerana bekerjasama dengan S46. bila pemimpin kecewa tidak dipilih tubuh parrty bukan kerana nak bangun menentang korupsi hanyalah untuk poket dan tabung dirumah sajalah.

party s46 yang ditubuhkan hanya kecewa kalah dalam umno akhirnya kembali ke umno, party yang sudah biasa senang lenang nak susah ke, jauh panggang dari api, mad awang sepatutnya berlapang dada dengan dap, benarkan siapa saja nak join party dap, pemimpin g17 pun boleh aje masuk dap sebab dap pun mempunyai nilai yang hampir sama dengan nilai islam. hukum islam tak perlu lagi dalam perjuangan. hukum islam tak sesuai lagi untuk menakluk putrajaya. islam tak boleh menakluk putrajaya kerana islam tu lemah perlukan bantuan dari kafir dap, dap kafir kuat sebab tu party orang orang kecewa sanggup melutut jilat tapak kaki dap. mad awang bimbang party baru tidak mendapat sambutan dari pihak mana mana selain orang kecewa. keh keh keh kasihan, rupanya mad awang mengharapkan ahli pas jugak join party orang orang kecewa. kelakar gila rupanya mamat ni.

sepatutnya mat sabu dan mad awang menarik cina india melayu masuk dalam party mereka. bukan hanya berharap dap tak menarik ahli pas masuk dap. koman spanar kalau party mad awang dan mat sabu tidak mendapat sambutan. party progresif yang hampir kepada islam rupanya hanya berharap kepada ahli pas yang kecewa. kah kah kah bodohnya mad awang, mat sabu hanipa kolid zul suhaizan mujahid nizar bukan mengharapkan ahli pas saja, ahli umno ahli atas pagar dan ahli cina yang mereka sangat sayang sampai menolak hukum islam. tak akan hanya bergantung harap pada ahli pas menyertai mereka, sudah menampakkan bahawa party orang orang kecewa sepperti mat sabu mad awang hanyalah berharap pada melayu jugak. ingatkan mengharapkan cina india kadazan akan masuk party yang kuat dan progresif. memang tahap bahalol pemimpin tara ni. patutlah pengikut dia cikgu pencen. tak mustahil akan bertanding di sarawak selepas ditubuhkan.

Ulasan

  1. Mmg kelakar....ingatkan gang kalah pro Dap hormat demokrasi!!

    BalasPadam

Catat Ulasan