BAIAH... APA KELAS GHB TAKUTKAN

kolid samad kata pas yang langgar baiah, uyooo,, lu hebat bro.. tapi bagi aku kan, apa nak hairan dengan kata kata kolid samad dan geng barua kafir, semua boleh, mujahid kata minum holly water tak jadi kan manusia tu murtad, mujahid pernah try ke atau memang dah try sebab tu jadi lagu tu. kolid samad lu nak ceraike tak nak cerai apa kesnya, itu lu punya pendirian, sejak bila lu nak hairan sangat dengan hukum islam, hukum islam pun bukan wajid dilaksanakan kata geng barua. disambut oleh bengong seluruh malaysia. dengan kenyataan MAZA maja, UZA lata, mudwang pasti boleh punya. tak akan tak laksanakan pun boleh dihalalkan inikan pula baiah, tak payah nak pandang baiah baiah sangat. bukan benda penting sangat. semua boleh langgar je, ada ulama susah, betui tak kolid. kalau ulama lambat buat solution mesti kena tunggu kalau kolid and the geng boleh buat keputusan on the spot. sokong dap adalah satu sokongan rakyat. dap dah hampir sama dengan nilai islam sebab BAGI DANA KAT GHB MENENTANG ISLAM.

mat sabu malu malu pulak nak ngaku dap bagi dana, alkusyen dan barua penang hitam tengah cari ayat yang boleh dihalalkan derma dana dari dap digunakan oleh geng barua dalam usaha menentang islam. mudwang tengah kaji kitab berbahasa inggeris tu, maklumlah fluent dalam english, arab ni tak mainlah. aku pasti mudwang akan jumpa ayat yang akan membolehkan baiah di putuskan. sebagaimana ia menghalalkan perjanjian pangkor yang dalam bahasa TURKI sewaktu nizar ngeh ngoh sign depan mudwang. lepas sign mudwang sebar fitnah sebagaimana biasa kononnya ada orang yang nak berssama umno dan dia adalah orang yang menjadi benteng terakhie dalam usaha mempertahankan kerajaan pkr dap dan pas, rupanya perjanjian pangkor mudwang dengan dap lebih teruk dari perjanjian perjanjian dengan konsulat inggeris, semua benda nak lakukan tentang islam kena tanya dap dulu termasuk bersalaman dengan perempuan, berbuka puasa dalam talam sambil berkenalan dengan perempuan islam. DAP SETUJU BOLEH BUAT MAKA BOLEH LAH BUAT

mat sabu dah terima ke dana dari dap jangan buat buat mata juling, nanti buat press statement ya, jangan buat diam diam je. tak akan jadi lembu kenyang je.kata wan rahim satu cawangan pas akan dibubarkan di kelantan dan akan jadi cawangan geng barua, wan rahim cakap macam dia sorang je atas dunia ni kenal politik, kalau keluar jawatankuasa sebagaimana kawasan batu dulu, buat malu je weh, yang keluar cikgu sosialis dan wartawan pencen. ingat satu parlimen kawasan batu keluar rupanya ydp yang akan kalah kalau bertanding, ,mula mula nak tukor kawasan batu pas menjadi party PSM tapi tak sempat kerana tak ada siapa nak pun. sebelum wan rahim tukor cawangan sepatutnya wan rahim tukor dulu wajahnya lagi bagus. SELAMAT BERAMBUS GENG BARUA DAP.

Ulasan