aziz bari pakar perlembagaan KAFIR JOIN DAP

aziz bari satu nama yang sinonim dengan perlembagaan kafir malaysia menuruti jejak langkah puisi negara menyertai DAP, apakah nuar braham sudah kehilangan sentuhan sampaikan calon pkr akhirnya menyertai DAP,  dengan berbekalkan ilmu perlembagaan kafirnya ia adalah satu aset paling berguna untuk dap menyerang HUKUM ISLAM. dap telah berjaya memperolehi aset berharga dalam perjuangan menentang hukum islam dimalaysia. party dap membuka banyak ruang kepada aziz bari untuk berkhidmat selepas disingkir dari u dulu. tapi yang pelik mengapa aziz bari join dap bukan join pkr sebagaimana ulammamakepalalutut join pkr. apakah pkr tidak menyediakan kebebasan untuk aziz bari yang menghentam pas siang malam dulu.
Dr Abdul Aziz Bari (3rd from left) shows his DAP membership form together with veteran party leader Lim Kit Siang, Datuk A. Samad Said and other DAP leaders in Kuala Lumpur, today. – The Malaysian Insider pic by Seth Akmal, July 30, 2015.
upacara masuk DAP.. tengah TUNGGU MAT SABU MASUK DAP PULAK DAN GENG BANGANGNYA
aziz bari akan bertanding dun diperak dan akan menjadi mb dap jika dap mengekalkan kuasa di perak dan barua dap nizar akan gigit jari kaki jika aziz bari menjadi mb, satu pakatan sudah dibuat sebelum aziz bari masuk ke dalam dap hari ni. dap sudah berjanji kepada aziz bari jika ia masuk dap jawatan mb sedia diserahkan kepadanya. ia akan menyaksikan bahawa dap akan mempunyai mb selepas ini, untuk nizar teruskan gigit kuku cekam anda. lagipun nizar hanyalah pelapik kaki kepada dap di perak bukan ada kekuatan selain menjadi barua dan balaci dap.

Ulasan