muktamar PAS kit siang tukang kempen mad awang

kit siang sudah beribu kali buat kenyataan bodoh dan bangang. Pakatan rakyat akan berkubur akan berkubur akan berakhir, apa lagi ayat kit siang menjelang muktamar pas 2015 ini, kempen bodoh dan bangang kit siang tidak berakhir lagi selagi muktamar belum berakhir, dua minggu lagi pakatan rakyat akan berkubur, kasihan sungguh pada kit siang, ingatkan cik det je makin nyanyuk rupanya kit siang makin teruk punya nyanyuk. kenapa kit siang tak mahu sangat pakatan rakyat berkubur apa agenda disebalik peringatan demi peringatan yang dikeluarkan oleh kit siang, diulang siar oleh blogger barua dap dan balaci pkr. semua kenyataan kit siang adalah kenyataan yang perlu dipatuh, hina hukum islam tak apa sebab dia bukan islam, kalau kit siang kencing atas kepada orang islam pun tak apa dihalalkan oleh blogger barua dan balaci mereka atas nama bukan islam mereka tak tahu apa apa tentang islam. jika tak tahu tentang islam duduk diam diam jangan kencing atas kepala orang islam. nak kencing kencing atas kepala kolid samad mat sabu, leman raja lawak mat taib, hanipa mydin mujahid faiz yang tu boleh dikencing.
gambar lama
pakatan rakyat di dirikan 3 party, party pas party dap dan party pkr, jika pas ditendang pun masih ada dua lagi, lagipun pakatan rakyat bukan organisasi sah pun tapi diwar warkan oleh kebodohan blogger barua dap dan pkr, mad awang yang orang ingat cerdik pun semakin tolol. pakatan rakyat hanya cakap cakap bodoh party dap dan pkr yang bercita cita nak menguasai pas supaya senang diarah menyalak dan berkokok demi mereka. sebab itulah dap nak sangat campur tangan dalam pemilihan muktamar pas, ada dap yang dimasukkan kedalam pas agar dapat dibenarkan apa saja cakap dap supaya nampak dap benar ucapannya walaupun bodoh dan bangang. wakil dap dalam pas akan bangun membenarkan apa saja cakap dap, berapa banyak diberikan dap bila ada pemimpin pas akan bersetuju dengan apa saja kata kata pemimpin dap. jika dap tak nak laksanakan hukum islam sebagaimana umno bengong maka pemimpin pas bermazhab dap akan bangun membenarkannya. ia akan mengulas dengan penuh hebat tanpa sedar sama dengan kebodohan umno.

kit siang dengan bangga kononnya akan bersama dalam pr jika pas sanggup dengan syarat dap bahawa hendaklah gugur semua mengikut kehendak dap bukan kehendak islam, jika islam yang tak mereng macam kolid samad hanipa mydin mat sabu mesti orang islam akan menentang cita cita dap yang mahu hanya orang islam ikut pelan dia sebagaimana dap mewujudkan kabinet bayangan tanpa melibatkan pas dan pkr, itu pun kena bersetuju dengan dap celaka, yang pasti 2 3 hari lagi mad awang akan bersetuju dengan kenyataan kit siang. tak ada yang mereka tak setuju selain setuju asalkan dap bersama sama dengan mereka. nak sangat orang kafir bersama pas sampai sanggup mengenepikan islam demi hasrat menawan putrajaya. mad awang yang akan hanya menjadi boneka dap dan pkr jika menang dalam muktamar ini. kit siang akan menjalankan kabinet bayangan tanpa pas dan pkr dan pas pasti bersetuju dengannya.

Ulasan