mad awang sahkan bertanding presiden setelah mendapat perkenan dap dan pkr

pertemuan mad awang dan pemimpin dap dan pkr dihadiri oleh nizar dan beberapa pemimpin pasma di perak telah bersetuju menghantar mad awang untuk bertanding bagi pihak pkr dan dap bersama pasma dalam usaha mengulingkan presiden pas yang ada. pertemuan semalam banyak ke arah mana hala tuju pas selepas kemenangan mad awang. dap dan pkr telah bersetuju menyumbang sebanyak mana diperlukan oleh pasma perak untuk memastikan mad awang menang. timbalan pasma perak telah bersetuju menjadi pengerusi propaganda kepada mad awang dan akan menghiasi blognya untuk mengutuk seluruh ulama pas yang tak bersetuju dengan dap dan pkr. dengan menerima bayaran lebih lumayan dari menjadi menjawat jawatan ketua kampung beliau telah bersetuju untuk menggandakan tenaga untuk memastikan mad awang menang dengan majoriti lebih dari separuh ahli pas.

pertemuan mad awang meminta restu dari pengerusi pakatan rakyat perak yang kalah baru ini. semua pemimpin atasan pkr dan dap hadir untuk memberikan sokongan. mad awang boleh bermewah dalam masa bertanding ini. perjanjian pertama sudah ditandatangani oleh mad awang sebagaimana nuar braham menandatangni perjanjian belakang mati dengan disaksikan oleh mat indon. mad awang akan memastikan hukum islam tidak akan terlaksana dimalaysia jika ia masih lagi menjadi presiden pas. segala hukuman KAFIR AKAN MENJADI ANUTAN MAD AWANG DAN PAS BARU DIBAWAH PIMPINANNYA. perjanjian pangkor 4 telah ditandatangani oleh mad awang. segala hutang piutang akan dilangsaikan oleh dap dan pkr.
CALON PRESIDEN PAS YANG DISOKONG OLEH KAFIRR
cuma mad sabu tidak hadir dalam perjumpaan semalam, apakah mat sabu sudah membuat U turn setelah suara beliau tidak laku lagi dalam pas, mat sabu kembali terjaga dari lena yang panjang. mat sabu baru bangun setelah sangat lena dalam buaian dap dan pkr. ayat dan kenyataan sama diulang ulang oleh mat sabu setelah mendapat 12 percalonan untuk mengekalkan dia sebagai timbalan presiden pas. husam musa juga hadir sekejap. mad awang telah membuat ucapan dia akan memastikan pas akan menjadi anjing kepada dap dan pkr. mana mana barua dan balaci seperti diselangor akan ditarik balik pergantunggannya. dan pas menuju pas baru. segalanya sudah ada dalam perancangan dan akan didedahkan bila muktamar berlangsung. mana mana pemimpin pas yang tidak tunduk kepada mad awang akan menerima bencana seperti mana stopa ali akan ada video lucah. dan tidak mustahil seluruh ulama pas akan menerima gambar yang tidak senonoh oleh geng geng pasma.

Ulasan