mad awang ditaja dap dan pkr untuk bertanding

keputusan mad awang untuk bertanding presiden pas adalah untuk memastikan presiden pas yang akan datang tunduk sujud kepada pkr dan dap. setelah lama menghilangkan diri dari arena setelah melemparkan fitnah dalam muktamar terus menghilangkan diri dari jemaah. akhirnya muncul kononnya untuk membetulkan jemaah yang lari dari menyokong pakatan rakyat yang tidak bersetuju dengan geng kafir yang akan menghalang perlaksanaan hukum hudud. bagaimana kafir dap yang beria ia menentang hukum islam yang tak ada kena mengena dengan mereka. mungkin mad awang ada fatwa yang membenarkan kafir menghina islam. dan untuk buat kali pertamanya calon presiden pas dalam sejarah yang tidak akan berjuang untuk menegakan hukum islam di dalam negara malaysia.

mad awang yang dihasut oleh geng pasar malam diarak dan diusung ke sana kemari oleh geng pasma yang bengong. pasma yang dikatakan hebat di perak telah memberikan kata putus menyokong mad awang bertanding presiden pas. tanpa sokongan dan galakan pasma mad  awang tak akan berani bertanding kerana sudah ditolak dari majlis syura kerana terlalu setuju dengan kafir dari penganut islam sendiri. mad awang lebih lunak dengan kafir dari orang islam. jika mad awang menang dalam pertandingan presiden pas ia akan membawa pas menjadi anjing kepada pkr dan dap. di dalam masa tiada jawatan sekarang mad awang sudah bersetuju dengan apa saja kata kata dap. tiada kenyataan apa apa bila dap menghina islam. pasti kalau dia menang dap boleh hina islam siang dan malam dan mad awang akan bersetuju.
awal awal lagi kolid samad ambik berkat

mad awang sudah menyusun strategi dengan pasma perak dan pasma penang. pasma perak dibarisi oleh nizar bekas mb, ketua kampung yang dipecat, dan setiausaha pakatan rakyat yang sudah terang bahawa tidak akan melaksanakan islam sebab ayat hukum islam hanya 6 x disebut dalam alquran, hanya sikit disebut jadi tak perlu dilaksanakan. mad awang sudah berkata dan diambil seluruh dap dan pkr untuk menentang hukum islam yang penting adalah putrajaya.

Ulasan