kalau dah bangang tetap bangang selamanya

ucapan bodoh dan bangang anak fadzil noor boleh didapati dalam forum dengan subky  dan mujahid liberal, kedua kedua anakpresiden  pas tak setuju dengan hudud. islam dan imam tidak diwarisi, anak nabi luth sendiri menentang islam apatah lagi anak presiden pas. ucapan bodoh faiz yang dikatakan bahawa malaysia tidak boleh dilaksanakan hudud kerana terdapat kekangan dari beberapa segi, jika tidak dimula bagaimana nak teruskan. apakah hujah bodoh begini di berikan oleh seorang peguam syarie atau hanya sebagai loyar buruk sebagaimana zul almakanan kafir.

sebagai seorang peguam apa bodoh dia memperkatakan bahawa akta tak lengkap, dah tahu tak lengkap mengapa sebagai peguam tidak melengkapkan atau hanya pandai berkata kata sebagaimana biasa loyar buruk hanya tahu pandai memutarkan kata tapi perlaksanaan adalah yilek, sama juga kata kata mat sabu yang nak mempertahankan presiden rupanya dia sendiri menentang presiden dan juga telah dibuktikan bahawa mat sabu terlibat dalam agenda party lain untuk menjatuhkan presiden pas, peguam syarie yang dikatakan anak presiden pas sendiri tak setuju dengan ayah dia yang berjuang siang dan malam untuk meneggakan hukum islam tapi anak dia sendiri memperlekehkan usaha usaha orang islam yang lain. apakh nama masih islam atau sudah terlajak lebih islam atau lunak sangat dengan kafir sperti dap.

seorang islam sepatutnya berusaha siang malam untuk memastikan hukum islam tertegak dalam islam tapi islam seperti dua anak presiden pas lebih kepada setuju dengan hukum kafir. hukum kaffir diterima dengan mudah. hairan sungguh otak mereka. orang islam sendiri tak mahu hukum agama dia dijalankan didalam negera mereka. yang pasti islam ke kafir amat mudah kafir nak ke islam payah. bersetuju dengan lim kit siang mengutuk hukum islam setuju dengan kafit, tak boleh kutuk kafir sebab dia tak tahu, kalau dia perang orang islam orang islam tak boleh lawan sebab apa sebab dia tak tahu tentang islam. tunggulah islam digulingkan dan dikencing oleh kafir barulah mujahid dan faiz nak bangun menentang kafir. atau setuju je dengan pandangan kafir sebab mereka tak seronok dengan hukum islam.

Ulasan