guang end dan kit malam dua dua sama bangang

sibuk sangat dap mencampuri urusan pas, mat sabu ayam daging belaan guang eng diam membisu bila guang eng menyerang presiden pas, dan tak mustahil lepas ini akan menyerang sesiapa saja pemimpin pas yang tak setuju dengan dasar kafir dap. mad awang calon presiden pas yang direstui oleh seluruh pemimpin dap yang bersetuju dengan kepala hotak mad awang. apakah perjanjian pangkor di perak adalah dipersetujui dan dilakarkan oleh mad awang, jika tidak pasti mad awang akan menafikannya. nizar adalah watak yang menafikan hukum islam akan berjalan diperak, tapi nizar bodoh nak menyaman orang yang mengatakan dia bersetuju dengan kafir dAP DAN PKR tidak akan melaksanakan hukum islam diperak. betapa bodohnya bekas mb perak ini. patutlah tumbang sebelum setahun jadi mb. rupanya jadi mb dap saja rupanya.
.
PERLU DIBERSIHKAN DALAM MUKTAMAR JUN INI
INI  SEMUA AKAN TUNDUK DAN PATUH KEPADA DAP KAFIR DAN PKR
guand end dan lim kit siang patut keluar dari pakatan rakyat bukan buat kenyataan bangang dan bodoh setiap hari, kalau sekali orang ingat dia hebat, kalau terlalu banyak kali buat kenyataan sama pasti orang akan berfikir, tapi bagi barua dap dan pkr ia adalah hebat. benda yang sama diulang setiap hari sampaikan tiada kerja lain bermakna ia ada agenda belakang mati. agenda dap hanya mahu pas akan datang menjadi barua dan balaci kepada mereka. sekiranya mad awang menang pas akan menjadi party barua dan balaci kepada dap dan pkr. sebab dua barua dan balaci dah ada diselangor 2 ekor yang sudah sign perjanjian pangkor di selangor. dengan segala janji diberikan pkr namun tak boleh jugak jadi exco sebab tak direstui oleh pas, pkr sekadar berjanji kepada 2 ekor barua dan balaci diselangor sampai sekarang malu.

sama dengan blogger barua dap dan pkr, siang malam duk laung debat debat, debat lah sekor nak debat sangat, orang nak politik dia nak politik, orang pakai alquran hadith akal seekor ni pakai fitnah, ingatkan perjuang rupanya ada undang disebalik maggie. kerana tak nak sangat hudud di kutuk ulama siang malam, demi memastikan kononnya ke putrajaya lebih penting, bodoh sangatlah orang islam tak mahu kepada hukum islam, nak menang dulu, bila menang dap nak bagi ruang sedangkan sekarang duk hina hukum islam siang malam, yang islam duk sibuk bekup siang malam supaya nampak kafir lebih hebat berpolitik.

Ulasan