blog blog barua dap dan balaci pkr mula panas

blog barua dan balaci dap dan pkr mula panas bila nama mad awang dikaitkan dengan dap, hasrat blog dap dan pkr amat berharap mad awang boleh menang dengan bantuan mereka. nampaknya mad awang tersalah kerop, blog barua dap dan balaci pkr gagal untuk menulis kehebatan mad awang yang banyak menyokong kafir dap. anugerah ilahi pakatan rakyat yang di katakan mad awang apakah gagal menolong mad awang untuk berkempen. dengan kurniaan tuhan pasti pkr dan dap tak akan membiarkan mad awang keseorangann berkempen. dihasut oleh pasma bodoh dan bangang dan didewakan oleh dap dan pkr mad awang bersetuju untuk disembelih. pasma sudah mengetahui bahawa mereka hanya pandai berjanji dan menaburkan janji janji kosong.

apakah pasma akan menjadi party politik setelah presiden pasma sendiri ditolak kawasan sendiri walaupun sudah berjanji akan mendapatkan mad awang atau mat sabu lebih dari 70 percalonan untuk mad awang bertanding untuk kemenangan atau hanya mencari publisiti murahan. mencari nama dan hadir di perhimpunan demi untuk dimuat naik ke dalam blog blog barua dan balaci dap pkr. jika tidak tiada gambar nak dimuat naik. oleh kerana dapat memuat naik dapatlah 5 percalonan kerana sudah dijanjikan akan mendapat kemenangan mudah walaupun dapat 2 percalonan. kawasan batu yang mana ydp meletakan jawatan setelah tahu dia akan kalah sebagaimana nizar dan khairudin. mahu tidak terpaksa menebalkan muka membuat rayuan.

nizar dan khairudin dijanjikan kemenangan oleh pasma namun pasma sendiri tidak akan keupayaan untuk melakukan kempen setakat cikgu pencen tua yang semakin merapu dan meroyan. mengumpulkan ahli pas sebanyak 100 orang untuk dikatakan mendapat sokongan anak muda dan goloongan dalam pas. nampaknya pasma dipencenkan sebelum waktu. namun ahli pas berjaga jaga dengan asmuni awi yang mana akan menggunakan kuasanya untuk membatalkan mana mana yang bertanding dan meniadakan nama sebagaimana muktamar yang dahulu. asmuni masih lagi dikekalkan walaupun tidak amanah tiada intergriti. jika presiden pas lama menang pasti timbalan presiden akan kekalkan mat sabu. usaha usaha menipu sedang dilaksanakan oleh jawatankuasa pemilihan pas dibawah asmuni. berhati hatilah.

Ulasan

  1. Mari Bergabunglah Bersama MandiriQQ, menawarkan Berbagai Jenis Permainan Menarik.
    1 ID untuk 7 PERMAINAN ( NEW GAME : BANDAR SAKONG!!! )
    Dapatkan Berbagai Bonus Menarik dari MandiriQQ..!!
    - Bonus TurnOver 0.5% tiap Minggunya
    - Bonus Referral 20% Dibagikan Setiap Minggunya.
    - Minimal Deposit hanya 20 Ribu
    - Minimal Withdraw hanya 50 Ribu
    Untuk info lebih lanjut Silahkan hubungi Cs MandiriQQ
    PIN BBM : 2BE2B4BA
    Line : mandiri_qq
    yahoo : mandiriqq@yahoo.com
    Link : www.mandirimenang.com

    BalasPadam

Catat Ulasan