barua dan balaci dp dan pkr cakap besar bila menang

bila nenek jijah diumumkan menang barua pkr dan balaci dap mula cakap besar, baru dah nak terkencing bila tengok penurunan sokongan. tanpa hadi jijah boleh menang. mat sabu bengong jugak tetap bengong. tapi sebab dapat elaun kerana tolong pkr dan dap mat sabu sanggup turun berkempen walaupun di rompin mat sabu tak turun kerana tiada bayaran yang pas boleh bagi untuk turun berkempen. siapa nak panggil ,mat sabu berceramah kena bayar dan pas rompin tiada wang untuk membayar mat sabu berkempen. sebab tu mat sabu tak trun berkempen di rompin. terlalu sibuk mengiring bini ketua umum pkr. ketua pemuda pas malaysia sibuk berkempen dengan model dap, mungkin mad awang boleh halalkan apa yang diharamkan. alah hukum allah pun mad awang selamba badak je boleh lupuskan tak payah dilaksanakan kerana terdapat 6 ayat saja didalamnya.
karikatur manja
oleh kerana pkr menang di permatang pauh, maka anjing dap dan pkr akan menyalak nyaring bersama barisan pasma yang dibayar untuk hadir, mad awang sanggup turun berkempen demi pkr kerana perjanjian pangkor risau di bocor oleh dap., mad awang saksi kepada perjanjian pangkor bahawa pas tak akan bersetuju melaksanakan hudud dan diberi imbuhan jika bersetuju dengan dap dan pkr yang terang menolak hudud. maka mat awang mencari ayat yang boleh menolak hudud. dan mad awang cuba kembali ke dalam pas selepas ditendang dan diterajang kerana tidak sokong hudud walaupun dikatakan ilmunya hebat. sehebat mana ilmu mad awang tapi sujud kepada guang end dan lim kit siang. sebeleum muktamar mad akan mengeluarkan lagi beberapa fatwa mengelirukan orang islam demi menampakkan kehebatan calon presiden pas yang hanya mendapat 3 percalonan.

pkr dan dap sudah tidak perlukan pas, mengapa penyokong dan ahli pas masih membenarkan kita diperbodohkan oleh mereka ini. JANGAN UNDI PKR DAN DAP LAGI. MEREKA SUDAH KUAT, tak perlu lagi sokongan pas. suhaizan kaiat boleh berkaroke apakiranya mat sabu juga boleh berjoget dengan jijah. mad awang boleh beri fatwa tak apa bukan mudarat besar. pergi mampus lah sama pkr dan dap. muktamar pas perlu bersihkan pemimpin seperti mat sabu mad awang suhaizan kaiat, saari sungkit, hatta ramli@ayotollah zul kurap kolid samad dan juga beberapa anjing belaan dap dan pkr dalam pas.

Ulasan