prk permatang pauh, pi jahanam sama pkr dan dap

menuju dap baru dan pkr menuju ke alam barzah
prk permatang pauh biar dap dan pkr saja yang berkempen, pergi mampus sama pkr dan dap, dap ada segala segi dipenang, tak ada pas dap pasti boleh menggerakkan seluruh jenteranya. pkr dah buat syarikat enterprise untuk keluar nuar braham. kalau jijah jadi calon apakah dia tak akan menjaga cucu dia lagi sebagaimana alasan dia memberikan laluan kepada nuar braham dulu, apakah cucu dia sudah membesar bagai johan. lagi satu kalau prk permatang pauh meletakkan jijah lagi sebagai calon pasti jawatan ketua pembangkang akan di miliki oleh jijah gantikan suaminya yang terperuk dalam penjara sungai buluh. mungkin jawatan ketua pembangkang sudah difaraid kan antara pkr dan dap saja. kalau jijah menang lah, kali ini prk permatang pauh pasti berbeza. walaupun GST menekan jiwa, syarikat enterprise nuar braham perlu di bersihkan.

pas akan bermuktamar jun ini, saki baki tentera nuar braham dalam pas perlu dibersihkan. nizar sudah dibersihkan, boleh bersama greenboc yang setia pada penentang hukum hudud. dap boleh gunakan mad awang untuk berceramah sebab kuliah mad awang sudah banyak kosong sekarang kerana digam oleh pkr. sikit masa lagi mad awang tak boleh lagi berikan kuliah di selangor kerana tiada watiqah. masa yang banyak terluang sepatutnya digunakan oleh mad awang untuk berkempen untuk dap dan pkr dipermatang pauh, selain duk sembang deras di blog. turun ke bawah tengok siapa yang hadir kalau mad awang berceramah. mad awang akan dibayar oleh dap jika turun berceramah, ronnie lie pun boleh sokong ma.

balaci blogger fakaq sibudak kelabu asap boleh meraih bayaran sebanyak mungkin, penang kita punya kata fakaq, dibayar oleh dap untuk memaki hamun ulama pas dan menjadi balaci dap. setelah dibuang dari harakah, fakaq tak ada siapa yang sanggup mengupahnya kerana tulisannya hanya auta semata mata. dan prk permatang pauh boleh menjamin duit yang banyak kerana banyak akan ditulis dan akan dibayar semasa prk berlangsung. wajah budak hitam dan banyak masuk ke permatang pauh untuk mecari dana diri sendiri, cuma tak nampak tulangbesi, kemana tulang ke makan tulang. apa cerita perjumpaan mat sabu dengan lim guang end semalam,

Ulasan