presiden pas menghormati pendirian pas permatang pauh

geger netizen dengan kebodohan blogger penyokong  dap dan pkr dengan kenyataan tok guru presiden. kasihan sungguh kepada mereka ni. kalau dap kafir boleh berhenti bekerja sama dengan presiden apakah salah presiden bersetuju dengan kenyataan pas permatang pauh. pas permatang pauh nak boikot biarlah sama bagaimana dap menghentikan kerjasama dengan presiden bukan dengan pemimpin pas yang lain seprtti abg mat sabu pengerusi air penang, mujahid pas baru, fakrool rozi pasma, hanipa mydin dgn sister in islam. kerja kerja bangang dap dan pkr dibalas dengan perbuatan yang sama tapi bila ulama buat keputusan timbul kenyataan munafik tak pandai jaga hati kawan. lu orang tolol ke bangang ke apa?

bila dap kafir memutuskan hubungan kerjasama dengan presiden pas saja, bermakna presiden pas boleh menghormati keputusan pas permatang pauh tidak mahu bekerjasama dengan dap dan prk yang sangat hebat. pkr boleh menang dengan calon yang kembali dari persaraan menjaga cucu. lagipun penang dalam tangan dap, dap boleh menang seluruh penang tanpa penyertaaan pas, kenapa dap tak putuskan saja hubungan dengan pas permatang pauh. dap ingat dia saja boleh buat, pas pun boleh buat. betapa bangang dan bahalolnya blogger penjilat dap dan pkr.
pkr boleh tidur je sebab dah tahu menang
presiden pas berbeza dengan setiausaha agung sebab setiausaha agung pas dap dan pkr tidak menghentikan kerjasama. jika dap kafir sudah menghentikan kerjasama dengan presiden pas ikut dia lah nak hormat kawasan pas yang mana nak hentikan kerjasama dengan dap atau pkr, pkr yang malu alang nak hentikan kerjasama dengan presiden pas masih berlindung dibalik lalang sehelai, lagipun fizi sudah katakan bahawa hudud tak relevan di permatang pauh dan hanya gst sahaja yang releven untuk dibawa berkempen. hudud tak sesuai dipermatang pauh patutlah orang islam mengamuk dap kafir menerimanya dengan senang hati.

Ulasan

Catat Ulasan