permatang pauh biar dap dan pkr yang kuat menentang umno

anak karpal singh yang bodoh dan bengong meneruskan legasi bapa bodoh dan bangang. bapak bengong anak dia mesti bodoh melantun lantun. dap boleh berharap kepada blogger barua kepada mereka, mat sabu boleh berada DI barisan depan. kenyataan peribadi mat sabu yang masih mahu bersama dap pkr telah diucapkan oleh mat sabu. mat sabu boleh bertanding dipermatang pauh jika party anak beranak benarkan dia bertanding atas lama mata lebam. dap kan kuat, hanya pas akan kalah bukan dap, megikut pandangan pemimpin dap yang kuat seperti lim kit siang permatang pauh tidak ada masalah untuk menang dengan majoriti 8x ganda dari nuar braham menang.

dulu dah bersama umno sekarang masih nak bersama umno
haprak punya dap
kebodohan pkr diteruskan oleh rafizi dengan menegaskan nuar braham ketua pembangkang. nuar braham adalah banduan dah terlucut jawatan mp masih lagi ketua pembangkang, sekolah mana mangkuk ni belajar, patutlah langkah kajang huru hara sampai sekarang. azmin sedang menikmati kekayaan dan berbelanja dengan segala kebodohan. mula mula kata dah berhenti lama lama sambung pulak. yang mana nak pakai pkr ni. pkr boleh menang sambil tidur je dipermatang pauh. apa nak susah.

salam umno
ram karpal singh boleh berambus dan beraksi sebagaimana bapanya. menentang hudud siang malam, singh yang gila babi duk sibuk mencampuri urusan agama islam. mat sabu diam seribu bahasa, kolid samad sengih dengan kebodohan. dap kafir terus menerus menghina islam, hanipa mydin gelak sakan dengan lebarnya. apakah lembu manusia yang bergelar penganut islam. biasa islam akan bangkit menentang kafir bila agama mereka dipersendakan tapi penganut seperti alhussye nizar dengan relax je dan dibantu oleh selamak wan ji yang bersetuju hukum islam tidak boleh dilaksanakan belum sesuai. memang celaka penganut islam macam ni.

Ulasan