patutlah mat awang tak mahu hudud

saksi perjanjian pangkor antara dap dan mb perak, mad awang membuat kenyataan yang begitu hebat sampai melupakan sirah perjanjian nabi. mungkin mad awang skip bacaan bila dia nak buat kenyataan menghentam pas dan membenarkan dap. wajah huduh mat awang begitu terserlah sekarang, mungkin dap akan memberikan jawatan penasihat pm bila berkuasa di putrajaya gamaknya. alah perjanjian pangkor pun disaksikan oleh mad awang. mad awang benarkan semua sekali tanpa mengambil kira keputusan pas pusat. mad awang suruh nizar sign tanpa perlu ada wakil pas pusat. perak untuk orang perak. patutlah orang perak tak  nak hudud yang tahu ugama pun tak nak hudud. alhussyen pun orang perak yang siang malam maki ulama fitnah ulama, hudud tak ada keperluan dilaksanakan sekarang kata alkusyen yang nyanyuk. kalau dah bodoh kazim pun orang perak, sb pencen pun orang perak,

mad awang terlupa bahawa banyak perjanjian dibuat dengan orang kafir dibatalkan apabila ia mula menyerang islam, tapi mad awang bersyukur berjanji dengan kafir dan tak rela kafir lari dari islam sebab perlukan sokongan kafir, mungkin mad awang kepala bengong sebab pertolongan allah lebih dari sokongan kafir. mungkin terlebih makan panadol mat awang sebab memikirkan bagaimana nak menjadikan perak sebagai hub pakatan rakyat, pakatan rakyat boleh menang tanpa pas, pasma kan ada, dah dilantik menjadi mursyidul am pas dan telah dipersetujui oleh beliau. segala kenyataan mad awang akan selari dengan dap dan pkr, mana mana yang bercanggah dengan dap akan di patahkan oleh hujah mad awang. mad awang maksum dikalangan pasma. disanjungi oleh dap dan pkr ketokohan ilmu islam liberal. patutlah disepak keluar sama je dengan kepala lutut, akal kurang nafsu ajelah lebih.
jadilah lidah yang tak bercabang
kata pas mampu bersendirian bukan wawasan pemimpin dahulu, begitu jugak tak mahu hudud dilaksanakan dimalaysia sebab tak sesuai lagi dengan masa adalah jugak tidak sama dengan pemimpin zaman dahulu, mungkin mad awang sudah menjelajah masa sampai ia terlupa apa sebab pas ditubuhkan. sebab apa pas ditubuhkan. bersyukurlah dengan adanya pas bukannya bersyukur sebab ada dap kafir dan juga pkr yang liberal. mad awang sudah boleh membuat fatwa lebih bagus iaitu hukum hudud tak sesuai dengan malaysia. mungkin jap lagi akan ada kenyataan mad awang. mad awang boleh berfatwa lagi dengan hebat.

Ulasan