nizar kalah ypd kampar sebab sokong kafir dap


risalah yang menyebabkan nizar kalah ydp kampar

nizar kalah ydp kampar sebab nizar ditolak oleh ahli pas, apa lagi tulangbesi nak tulis, lagipun tulangbesi tak datang berkempen bagi pihak ydp kampar yang lama yang mirip lebih dap dari dap. nizar sepatutnya sudah boleh melupakan jawatab mb tawaran dap dan pkr, kepimpinan nizar sudah lapok dan perlu ditukar, tiada kemajuan sejak nizar menjadi ydp kampar selain menjadi jurucakap dap kafir. bila nizar menolak islam ahli pas akan menolak nizar.

yang pasti nizar akan dikenang sebagai ydp pas yang berfikiran dap sebagaimana mad awang yang sangat seronok dengan dap kafir. dap dan pkr adalah anugerah allah kepada pas, betapa bengongnya mad awang. dengan ilmu yang begitu banyak sampaikan ronnie lie ahli gangster selangor pun boleh berkata kehebatan mad awang dalam menentang islam, mungkin selepas ini mad awang akan menjadi presiden dap pertama bermazhab islam liberal . menghalalkan apa saja demi kuasa. perjanjian dengan nuar braham jika dilantik menjadi pm.

nizar boleh dh isi borang dap bersama mad awang. dap dah merestui kepimpinan mad awang yang hebab. nizar pun boleh kembali menjadi mb perak jika menang lah atau hanya setakat menang sorak kampung tergadai. pakai lagi baju hitam sebagai tanda berkabung kematian bapak kafir. hebat nizar dengan perjanjian pangkar bersama mad awang. sapu bawah karpet. 

Ulasan