mad awang sepatutnya kuliah pada dap bukan pada orang islam

mad awang calon presiden pas yang menolak hudud diarah berehat dari memberikan kuliah, kerana kuliahnya hanya cakap saja dari percaya, mungkin yang percaya kuliah mad awang tulangbesi, alkusyen, nizar yang kalah, mat sabu dan beberapa lagi geng bodoh dan bengong. kuliah mad awang sepatut sudah dihentikan, buat apa kuliah lagi jika hukum hudud pun tak sesuai lagi dizaman moden ini. mad awang dah terlebih dap dari dap sekarang. ini kesan ketegasan mad awang dalam merangka perjanjian pangkor dulu. perjanjian pangkor mana mengatakan hukum islam tak boleh dilaksanakan di perak selagi seluruh perak tidak islam.

dap melalui ronnie liu telah berkempen agar mad awang dipilih menjadi presiden pas, mad awang akan diakui presiden pas paling hebat abad moden ini. presiden pas pertama yang sujud dan rukuk kepada kafir dap. dan presiden pas pertama akan membuang perlembagaan pas yang bersumber ijmak dan qias dan mengambil perlembagaan baru iaitu islam liberal. perjuangan yang paling atas adalah berkuasa di putrajaya. islam boleh ditolak ke tepi tanpa alasan kukuh. masalah yang timbul di dalam pas adalah masalah berpunca dari ulardalam semak seperti mad awang. yang dari dulu menuduh pas mengadakan hubungan dengan umno tanpa mengemukakan bukti sekadar menuduh. itulah mad awang yang hebat dalam merencanakan perjanjian pangkor. dengan kafir dap mad awang akan menghalalkan apa saja demi kuasa di putrajaya.
kafir dap sudah memberikan pujian
mad awang boleh beri kuliah di selangor atau penang, tanpa tekanan, dap akan benarkan kuliah mad awang tanpa ragu ragu. mad awang akan menyampaikan apa saja kehendak dap barua dan pkr balaci. mad awang akan menerima bayaran lebih lumayan jika bersama dap dan pkr, jika bersama pas mad awang akan menjadi nakhaie. hilang segalanya. ingatkan harusanasini je bodoh akhirnya kebodohan itu berjangkit kepada mad awang, bekas presiden ulama, sebab apa di sepak keluar itu kena buat, kenapa ia tersingkir dari majlis ulama dan majlis syura ulama pas? kena tanya alfakaq

Ulasan