kolid samad kamu broker ke barua???? kolid samad balaci

kolid samad geng penolak hukum islam bercerita tentang kebodohannya. setelah gagal mempertahankan jawatan sebagai ydp shah alam, pelbagai cerita bengong kolid samad bawak. kolid samad ditanya umno, balaci ke barua?? abg dia yang bertanya kolid samad. kamu barua ke broker ??? kolid samad menjawab aku balaci dap. itulah jawapan kolid samad kepada abg dia yang umno dari dulu kini dan selamanya. kerja kerja jahat kolid samad sudah lama untuk menggulingkan presiden atas arahan dap dan pkr. mempertahankan oktober fest siang dan malam.

kolid samad berkata mad awang mursyidul am pasar malam menyelamatkan pakatan rakyat, mad awang yang menjadi saksi perjanjian pangkor yang mana mb yang dilantik kena mengikut telunjuk dap dan pkr. nuar braham telah memancing umno dan dapat seekor katak yang mana nizar tak mahu meletakkan jawatan akhirnya katak kembali ke kolamnya. perjanjian pangkor hasil garapan mad awang telah melahirkan pakatan rakyat yang menolak hukum islam. perak tak akan menjalankan hukum islam sebab tak sesuai mengikut kata pengerusi pakatan rakyat yang kalah dikampar.
broker ke barua tapi rupanya BALACI
rupanya hasil keruntuhan kerajaan paling pendek dan dengan kebodohan nizar dan kebangangan mad awang dapat menjelmakan imej sebenar mad awang dan nizar. mad awang dan nizar penyanjung hukum kafir rupanya. patutlah dia bersykur dengan tuhan hasil anugerah pakatan rakyat kepada pas. nabi pun banyak mengakhiri tahaluf siasi dengan kafir tapi mad awang suka sangat sampaikan menyokong kafir dap. kafir dap sudah menyatakan sokongan kepada mad awang dan jika mad awang menang presiden pas bermakna pas akan menjadi party kafir sebagaimana acuan dap dan pkr kehendakki. mad awang akan berjuang bersama sama dap demi menjamin hukum islam tak akan dilaksnakan di malaysia.

Ulasan