dap dan pkr dan blogger celaka membuat fitnah

nampaknya dap, pkr dan blogger celaka mengambil alih tugas umno untuk mengfitnah presiden pas, perjumpaan kolid berahim sudah disiarkan dan dihebohkan oleh geng geng pasma, kolid samad mengambil pendekatan yang sama akibat dengan memakai bluee tooth sampaikan apa yang orang beritahu pun dia tak dengar. perjumpaan dijakarta hanya untuk menutup kebodohan dan kebangangan nuar braham satu waktu dahulu yang menandatangani perjanjian akur janji dengan najid sebelum pru ke 13 bermula. nuar braham yang menandatangi perjanjian belakang mati dengan umno di sapu bawah tikar buruk oleh geng blogger celaka.

semakin banyak kawasan pas bermesyuarat nama mat sabu sudah semakin sejuk dan basi. cuma nama mad awang ulamak pas saja yang dinaikkan dan mad awang belum berani nak menyatakan persetujuan untuk bertanding, pertemuan demi pertemuan sedang berjalan antara kem mat sabu dan kem husam musa untuk memastikan suara ulama dalam pas dipadamkan mengikut arahan dap kafir dan pkr bengong, mat sabu masih belum mendapat satu percalonan untuk presiden pas walaupun telah berjanji depan guang end akan bertanding jika mendapat 2 percalonan. sampai saat ini nama mat sabu makin basi kerana tiada kawasan yang mencalonkan dia sebagai presiden pas yang baru menggantikan presiden pas yang ada. mat sabu umpama semut yang akan mati bila bila masa kerana tiada sarang nak dimasukinnya.

fitnah presiden pas dan kolid berahim nak mendirikan kerajaan baru selangor dengan umno nampaknya tak menjadi. green boc ketua bahagian mengampu dan mengfitnah gagal memainkan peranan sebaiknya walaupun menerima habuan setiap bulan dari dap dan pkr. tulangbesi juga gagal menjana apa apa kesan kepada presiden pas walaupun memainkan lagu yang sama seperti umno. kebodohan dan kebangangan alkusyen pembenci hukum islam juga masih tercari cari untuk menghadirkan diri dalam muktamar pas. timbalan pasma yang dilantik masih gagal mencari satu benda untuk menjatuhkan ulama dari dalam pas. akhirnya nizar balaci dap tumbang menyembah bumi, apakah mad awang akan menerima nasib yang sama atau lebih buruk lagi.

Ulasan

  1. menarik FZT, harap boleh bongkar lagi pembohongan pkr + dap + pasma...menarik, hari2 saya bula blog tuan...tertunggu2 yg baru...

    BalasPadam

Catat Ulasan