bukan mad awang je kena gam GURU KAFA selangor diancam dipecat

mursyidul am pasma yang masih mamai dan mabuk ketum rasa sedih kerana digam oleh kerajaan pkr yang dikatakan anugerah allah kepada pakatan rakyat. mad awang sepatutnya bersabar dan menerima kebodohan dan kebangangannya sebagai anugerah allah. mad awang bersedih kerana kuliahnya direhatkan dari diteruskan. kerajaan selangor pkr telah menggam mad awang sebalik mad awang menuduh pas yang berbuat demikian, kalau kerajaan pkr dan party pas pun mad awang tak kenal macamana nak jadi presiden pas, jadilah burung tukang yang hanya tahu berbunyi seperti tukul paku kapak pahat tapi rumah tak siap siap.

mad awang ingat dia sorang aje kena gamm yang ni diugut nak dipecat
GURU KAFA (KELAS ALQURAN DAN FARDHU AIN) TELAH diugut dipecat oleh kerajaan azmin pkr, kerana nak menghantar memo saja. pkr dan dap anugerah allah kepada pakatan rakyat mengikut fahaman sesat mad awang telah mengugut cikgu cikgu yang mengajar alquran kepada anak anak orang islam diselangor.

Ekhsan Bukharee telah menerima surat tunjuk sebab dari JAIS tapi mad awang hanya direhatkan saja maklumlah mad awang banyak lagi tugas perlu dilaksanakan oleh mad awang. mad awang diperlukan oleh ronnie liu.  tulangbesi pun perlukan mad awang kerana untuk memunggut derma bagi berkempen bagi pihaknya dalam muktamar pas yang akan datang.

mad awang tidak nampak gamaknya guru kafa diugut oleh kerajaan pkr yang tidak akan menjalankan hudud dan mendapat restu dari mad awang selaku bekas pengerusi persatuan ulama dan akhirnya dibuang. mad awang pernah menjadi pengerusi panel syariah bank infrasturktur dan pembangunan suatu masa dulu tak akan kering sumbernya. jika tidak mesra umno mana mungkin menjadi panel bank umno. 

Ulasan