boikot prk permatang pauh - salute dengan pas permatang pauh

prk permatang pauh sepatutnya diboikot oleh seluruh ahli pas kecuali geng pasar malam dan pemimpin balaci dap dan pkr, mat sabu sudah tempah hotel untuk datang berkempen demi ketumpah. calon pkr sudah diketahui dan sudah ada tapi akan diumumkan disaat akhir supaya tidak nampak sangat syarikat enterprise. calon enterprise sudah dikenal pasti. pas permatang pauh sudah memberikan amaran dan nampaknya mat sabu sudah kauntim dengan geng pasar malam supaya hadir, yang paling kuat berkempen adalah mu jahit, kalau tertanggal mu jahit akan jahit mana mana puak ulama yang tidak hadir berkempen bagi pkr bodoh. pkr perlu kalah dipermatang pauh untuk membuka mata para pemimpin pkr dan dap jangan bercakap seperti anjing. 

pas liberal sedang memberikan kenyataan bodoh
pkr dan dap perlu diajar dan kata dua pas permatang pauh adalah wajar, jika mat sabu nak sangat hukum kafir selepas pertarungan di muktamar jun ini mat sabu dah boleh mengisi borang party sosialis atau dap, dan party sosiallis adalah amat hampir dengan mat sabu dan pastinya aru dan mat nasir akan memberikan laluan pada mat sabu yang terlebih sosialis dari sosialis. dap lebih suka jika mat sabu berada dalam party sosialis, mat sabu boleh dipergunakan sepenuhnya oleh dap untuk menghentam pas dalam hukum hudud.

mad awang akan hadir untuk memastikan sokongan pasar malam berterusan. mad awang dijangka akan berfatwa haram jika tidak mengundi pkr di permatang pauh. pastinya mad awang akan membuka kitab kitab lama untuk memastikan pas permatang pauh turun untuk berkempen di prk permatang pauh setelah ketua umum gagal mendapat pengampunan diraja. pas permatang pauh lebih hebat dari pas di johor dan perak, pas permatangpauh walaupun menang satu kerusi tapi lebih yakin menyanggah dap walaupun barua dap ada dimana mana. fakaq barua dap yang tegar sudah bersiap sedia menulis tentang mad awang yang akan turun berkempen. 

Ulasan

Catat Ulasan