nizar bekas mb perak yang bangang

patutlah nizar jadi mb perak tak sampai setahun. rupanya bodoh dan bangang sangat rupanya. ingat lepas jadi bekas mb makin cerdik tapi makin bodoh rupanya. demi melindungi perjanjian pangkor yang ditandatanganinya dengan dap dan pkr dia menyerang presiden pas. kes kota damansara masih lagi diulang ulang sebagaimana blogger perak cikgu pencen yang nazak dengan kencing manis. kasihan sungguh pada party pas perak. patutlah nizar tidak dinaikkan pangkat ke jawatan lebih tinggi rupanya bodoh dan bangang. gadai islam dengan harga sekupang.

kebanggaan dap dan alkusyen

nizar tk kenal pun psm dan pkr. kasihan sungguh. rupanya nizar sendiri tak kenal pkr dan psm. lagi haru mungkin nizar pun tak kenal islam dan kafir. tapi biasa gitulah. dap kata no to hudud nizar dan blogger perak cikgu pencen kata hukum hudud tak sesuai. banyak benda lagi boleh diperjuangkan oleh pembangkang. sama tolol dengan aishah rocker yang duk sibuk pasal banjir. duk fikir hal ekonomi lebih dari ugama islam. ugama islam untuk imam ke dunia kekal abadi apakah gst lebih penting yang hanya didunia ini saja. tepuk dada tanya iman.

tapi yang pasti memang pas perak akan kekal 6 kerusi sebab pemimpin dia bahalol dan bangang sebagaimana nizar. hebat di alam maya tapi malas bekerja. akhirnya ditipu dap dan pkr. sampaikan posmen pun boleh tipu mb perak. posmen buta buta tipu mb lantik jadi exco akhirnya jual dengan harga sekupang. percaya sangat dengan adun umno yang khianat tapi tak pernah mintak maaf pada penyokong pas yang bekerja siang malam nak menangkan party islam yang nizar khianat pada islam. tunduk pada tekanan dap. kalau di parlimen nizar pasti tak akan sokong perlaksanaan hudud kerana dap akan tarik balik sokongan menjadi mb perak.

Ulasan