kah kah kah tulisan alhussyen barua dap

al hussyen barua dap dan timbalan presiden pasma perak yang banyak menulis tentang hudud yang mana tak sesuai dengan dia berfikiran sekular, lebih penting orang kafir dari orang islam, kalau ditanya mesti jawapan dia islam lebih utama. tak payah banyak dalih itu yang betul. kalau kafir dap buat kenyataan mesti betul dan sama dengan otak cikgu pencen. sudah dapat jawatan dalam pasma perak, maklumlah pasma perak tak ada yang nak masuk jadilah dia timbalan, pasma cari je mana mana barua yang sokong dap dan pkr pasti akan mendapat jawatan.
barua dap dan pkr
hukum islam diinjak 
kena menang dulu barua dap kata baru bincang pasal hudud, sudah menguasai putrajaya,rtm dan media perdana dikuasai oleh pas, jakim jakun jakam jabatan penjara jabatan pasma dikuasai oleh pas baru senang nak buat hukum hudud. barua ni ingat dap nak bagi laluan mudah, sudah diberi penerangan oleh jawatankuasa teknikal hudud depan depan gobind dap menolak, lim kit siang imam besar al hussyen pun menolak hukum hudud. apakah nak lagi alhussyen nak jawab, akhirnya terpaksa korner, tulis fitnah kepada majlis raja raja berdasarkan maklumat A1 yang didapat oleh zulhasmi alamkanan. peguam bodoh yang tak pernah menang kes pun diangkat menjadi setiausaha pasma. oleh kerana pakai ilmu hafal untuk berhujah tapi tetap kalah dalam kes.
orang lain tak boleh masuk dap je bagusss
apa kata mat sabu
pas sudah bijak mengatur strategi tapi ada malaon balaci dan barua dap dalam pas yang susah payah menwujudkan fitnah seperti biasa. tukar presiden pas kerana dap suruh, itulah sifat munafik alhussyen. mengaku islam tapi tak setuju hukum islam, orang sikh tak pulak kata hukum sikh tak elok, orang islam je duk sokong kafir dap menentang hudud bersama umno. umno yang siang malam menentang hukum islam boleh berzina dengan dap dan pkr dalam perkara hudud. jijah bini ketua umum yang duk dalam tak sokong hukum islam tapi pergi lagi ke mahkamah syariah tak ke pelik namanya. sokong demi keperluan laki yang masuk penjara. pergi mampus sama dap dan pkr

Ulasan