jokomin yang flip flop

jokomin selangor yang dinaiktaraf selepas menjadi mb selangor, pkr yang memberikan seekor mb yang flip flop. kluk klek sungguh mb selangor pkr yang baru, patutlah dap menyokong sangat perlantikkan daripada pkr. kalau jijah menjadi mb selangor tara mana flip flop mengikut apa pulak akan berlaku. kebodohan dan kebangangan jokomin sudah terbukti. banyak keputusan yang tidak stabil mental dibuat oleh jokomin. mungkin penjilat tegar pkr dan dap akan korner baring dan tidak akan melakukan perkara bodoh seperti cikgu pencen sosialis di kawasan batu. kasihan sungguh cikgu pencen yang gila kuasa membubarkan pas di kawasan batu tanpa persetujuan ahli.

jokomin sepatutnya mencari pendekatan lain untuk popular bukan menjadi lebih bangang. memang pkr dan dap pemimpin dia sangat bangang sebangang ketua kampung diperak nun.

kalau banyak masuk eden boleh luluskan tanpa was was

jokomin sudah banyak kali flip flop dalam buat keputusan. blogger bangang alkusyen diam je. mana cikgu gila ni pergi. sedang kira wang kot hasil sumbangan dap perak. serangan pasma nampaknya makin slow sebab duit sumbangan dap sudah berkurangan. kumpulan pasma sudah menghabiskan semua wang sumbangang itu tapi hasil tiada. kawasan shah alam sepatutnya mencalonkan mat sabu tapi mencalonkan presiden sedia ada. wang yang dibekalkan dap pkr tak mampu membeli keseluruhan wajah kawasan shah alam. cuma kolid samad je kenyang bersama wan jie. wan jie kena banyak duit untuk bayar denda atau merengkok dalam penjara

Ulasan