singkirkan mat sabu dan pasmanya

patutlah si tua pasma perak meroyan sakan, rupanya pkr ditawarkan 4 jawatan menteri dan 1 timbalan perdana menteri. untuk memastikan isu pkr dan timbalan menteri tak disentuh dan disebut maka sebagai menggalas tanggungjawab menjadi anjing pkr dan dap menulislah Ug kembali. ug adalah ratib untuk mengatasi masalah pkr diserang dikiri kanan dan dap dilanyak oleh netizen. pasma tua perak pun menulis dari hari sebelum dan hari kematian tok guru nik aziz demi mengelakkan pkr dan dap diserang. pasma diarahkan menyalak pas supaya isu pkr dan dap menjadi kabur dan sejuk. demi memastikan pkr dan dap terus relevan walaupun menipu rakyat ia diolah dengan baik. sokongan kewangan diberikan oleh dap dan pkr kepada pasma demi memastikan pas berada dikandang orang salah. perangai yang sama dengan umno dan gengnya.

singkirkan mat sabu dan gengnya dalam muktamar. mat sabu bersama dap dan pkr bergabung idea menubuhkan pasma. mereka melantik bekas exco yang gila nak menjadi mb kedah dan menjual segala rahsia kerajaan pas kedah kepada umno demi menikmati habuan yang besar. dan mengupah penulis upahan untuk menulis keburukan kerajaan pas kedah selepas kematian mb kedah. semoga allah melaknat penulis upahan dan pemberi upah mereka. pasma mula berkembang selepas pemberian dana yang banyak oleh pkr dan dap demi melindungi kegiatan mereka mencampuri urusan dalaman party pas.

mat sabu menerima arahan dari dap demi menjaga periuk nasi di penang. jawatan yang memberikan gaji menutup segala kebaikan pas dan juga segala yang penjuang pas berikan kepada mat sabu. mat sabu perlu disingkirkan dengan segera dalam muktamar ini. biarlah dia bergerak dalam dap atau pkr yang sedia menerima orang buangan pas. mat sabu boleh meneruskan agenda nya dalam pas atau menyertai pkr dan dap. ia lebih sesuai dengannya.

Ulasan