selamat berehat wahai nuar braham

hukuman penjara selama 5 tahun membuatkan nuar braham kembali berehat di sungai buloh, tak apa nuar rafizi, azmin mat sabu husam hanipa mydin, saari songo masih ada meneruskan agenda pkr. sejak sejak akhir ini kolid samad kurang memberikan kenyataan gila kemana dia menghilang. mungkin kencing manis dah sampai tahap tinggi jadi suara hilamg dan rabun ayam. presiden pasma jugak masih ada untuk meneruskan agenda bodoh.

penjara 5 tahun membolehkan nuar braham berehat dari politik dan mungkin selepas keluar ia akan menjadi lebih hebat dari sekarang. alkusyen mesti menunggu pembebasan god fathernya. penarikbeca yang hidup senang dibiayai oleh mat sabu boleh meneruskan usaha usahanya yang terbenngkalai akibat serangan gout. kencing manis semakin melarat dan sejak dibiayai oleh mat sabu sakit penarikbeca makin berkurangan dan boleh menulis kembali dengan cerita rekaan separuh masak seperti biasa,

hanipa mydin sama dengan aziz umno dulu muka lebih kurang perangai ingatkan lain rupanya sama je menipu. tak ada orang yang tepuk kepala nya. dia sendiri tepuk kepala tapi mengadu kepada mat sabu dan mat sabu terus berwhatsapps dengan penarikbeca. penarikbeca dengan cepat memuatkan cerita separuh masak dalam mukabukunya. disambung oleh peguam pasma yang tak pernah menang kes walaupun kes mengendap janda.

Ulasan