bantuan kewangan pkr dan dap kepada PASMA

nampaknya pkr dan dap bermain wayang di belakang dengan menaja mb swasta di kelantan untuk menjayakan agenda agenda lain. lim kit siang turun ke kawasan pas tanpa berbincang dengan pas kawasan. pasma dan ngo r bersatu padu menjayakan agenda bodoh dan bangang dap dan pkr. pasma yang dikatakan akan bertukar menjadi party politik sikit masa lagi jika kalah dalam muktamar pas yang akan menjelang tak lama lagi. peguam pasma yang terlantar sakit akibat terlalu stress mengatur strategi 7 undi. demi menjatuhkan ulama dalam pas peguam pasma bersiap sedia dengan plan dan strategi.

diterengganu adun bandar pkr berusaha keras menaja pasma terengganu yang tidak berapa nak hidup sebab tak ada orang datang untuk dengar penipuan mereka. adun bandar yang hanya sehari sebulan ada dikuala terengganu lebih banyak menghabiskan masa di pahang dan kuala lumpur. usaha usaha bodoh pasma terengganu banyak menjayakan agenda pkr  diterengganu. tanpa disedari pasma menjadi anjing kepada pkr dan dap. itulah lambang kebodohan pasma. hanya dengan sedikit habuan mereka akan menyalak tanpa henti dan akan berhenti jika habuan habis dan berkurangan.

mereka pengkhianat dan perlu dibuang dari party islam
sudah sampai masanya pas membersihkan pasma dari dalam pas, mat sabu berundurlah dan masuklah pasma dengan tertib. sumber kekayaan ada dalam pasma selagi menjadi anjing kepada dap dan pkr. kolid samad dah boleh jadi pengerusi pasma di selangor dan berpeluang menjadi mb selangor. pas tak menjanjikan habuan lumayan sebagaimana ketua umum janjikan jawatan menteri kepada kolid samad. dua ekor barua dan baghal bekas ahli pas boleh membeli rumah baru dan menjalankan aktiviti korek pasir.

Ulasan