habuan besar menanti mso dan pasma dari pkr dan dap

habuan besar sedang menanti kepada geng pasarmalam dan mso jika dapat memusnahkan pas, bayaran yang pertama sudah masuk account masing masing. pasarmalam terengganu menerima hampir 1m dari pkr dan dap untuk memastikan imej presiden pas terus dicalar. guang end dan azmin sudah berjanji kepada pasarmalam jika mereka berjaya menurunkan presiden pas dah menaikkan mat sabu yang merupakan ayam penyek guang end dan ayam katek nuar braham pasti habuan lebih besar sedang menanti mereka. bayaran yang akan diterima lebih banyak. selagi dua dua kerajaan ada dalam genggaman pkr dan dap pasti bayaran bukanlah masalah kepada mereka untuk membayar mso dan geng pasar malam.

mso sudah merekacipta fitnah pertama dengan mengambil kira ucapan muhyidin dalam perhimpunan umno. usaha usaha sedang digiatkan. pasarmalan diterengganu sedang berusaha mencari seberapa ramai manusia untuk bersama mereka. cuma yang ada bukan geng pas tapi geng pkr yang cuba mengambil hati azan yb bandar yang tidak pernah ada di terengganu. azan lebih suka berada di selangor dan pahang. waktu tertentu saja ada diterengganu. waktu yang ada untuk hadir ke mahkamah untuk memberikan keterangan dan juga claim elaun dari kerajaan terengganu. sebulan hanya sehari azan berada diterengganu melainkan ada bayaran yang hendak dituntut atau juga bayaran dari pasarmalam untuk berceramah.

peguam bodoh dan tolol almakanan sudah dilantik menjadi ahli jawatankuasa rasmi pasarmalam. semakin aktif setelah menerima bayaran dari pasar malam. kerja kerja almakanan ialah mencari setiap salah ayat dari kata kata pemimpin pas untuk dimuat naik dalam mukabukunya. geng pasar malam paling aktif diperak bekas ketua kampung dap yang mana sedang berusaha siang malam walaupun kencing manis sudah melarat. sanggup tak tidur malam dan terlepas segala asalkan presiden pas dapat dijatuhkan dan menaikkan barua dap menjadi presiden pas. pasarmalam tidak dapat bergerak jika wang belum diagihkan sepenuhnya. perjanjian asal membekalkan wang sebanyak 1m setiap kawasan. itulah janji janji pkr dan dap kepada pasarmalam. guang end sudah berjanji dan begitu jugak nuar braham bersama azmin sewaktu perjumpaan sulit di rumah nuar braham. juga dihadiri oleh mat sabu mujahid zul, kolid samad, husam muse, hanipa mydin. big boss pasma

Ulasan