siapa kata nuar braham keseorangan

nuar braham tiada pkr pada 1998 dulu, sekarang nuar braham mempunyai party pkr dibelakangnya berbanding tahun 1998 dulu. nuar braham sekarang mempunyai sokongan padu dari pkr dan dap dan juga pemimpin PASARMALAM. mahfuz sudah menyatakan sokongan tidak berbelah bagi. akan hadir dimahkamah pada 29 oktober dan meninggalkan presiden pas walaupun mahfuz adalah ahli pas namun kerana terlalu cintakan nuar braham mahfuz sanggup tinggal presiden pas demi ketua umum pkr. mujahid rawa sudah pasti bersama nuar braham. dan yang paling pasti guang end akan bersama nuar braham. jadi siapa kata nuar braham keseorangan. tidak ketinggalan adalah mat sabu yang sanggup mempertahankan dua ekor barua dan broker atas konsep keutuhan pr. jika nak lihat pr kukuh jangan pecat barua dan broker hujah mat sabu. biarlah pas menjadi lilin kata mat sabu sebab sudah diberi amaran oleh lim guan end jika dua ekor barua dap ni dipecat mat sabu juga akan dipecat dari jawatan pembaca meter air diperbandanan air penang.

husam musa akan bersama nuar braaham, kolid samad @penyanjung oktoberfest pasti ke mahkamah persekutuan demi memastikan pr terus ada. saari barua hasnoi broker sudah pasti hadir memberikan sokongan dan memenuhi janji apa yang mereka telah tandatangani. 8 juta adalah satu janji yang pasti pkr kepada saari barua tapi yg tak pasti apakah benar akan disalurkan. itu aje yang membezakan pasti atau tidak. janji nuar braham nak menjelaskan isu kenapa kolid berahim dipecat tak akan dipecat walauapun nuar braham masuk penjara. yang pasti nuar braham boleh berkira masuk kedalam sebab tak guna sesen duduk kat luar selain melihat kejayaan pesta i want touch the dog. penganjur anjing hilang bagaikan anjing selepas dibaling batu. presiden pasma pasti ke putrajaya demi menyahut seruan nuar braham. rakyat hakim negara tapi bukan untuk nuar braham. ia hanya kes personal tak ada kena mengena dengan PAS. pkr nak melalak ke melolong biarkan mereka. pkr kan ada pudin rafizi cegubard, tony pua dri dap pasti bawak yam seng. ijjah kan geli tengok orang pas. mungkin sayuti penulis longkang akan hadir memberikan sokongan selepas buku dibeli oleh pkr.

28 oktober akan menyaksikan pemimpin pas yang menyokong nuar braham akan berada di mahkamah putrajaya dan mana pemimpin pas yang masih tinggal untuk bersama jemaah islam akan bersama presiden pas di mahkamah kuala terengganu. pemimpin pasma, lensa dan juga budak mangkuk safwan anang yang dijanjikan dana untuk mengerakkan lensa juga pasti akan hadir. mungkin safwan anang akan berkongsi block dengan nuar braham. nuar braham jangan risau penyokong tegarnya akan hadir. hebat seperti biasa. tulangbesi alhussyen cipan atau juga bloglist akan hadir memberikan sokongan. greenboc seperti biasa duk depan pc melaporkan apa yang berlaku. wartawan dap sudah pasti akan hadir dengan liputan baruanya.

Ulasan

  1. Mari Bergabunglah Bersama MandiriQQ, menawarkan Berbagai Jenis Permainan Menarik.
    1 ID untuk 7 PERMAINAN ( NEW GAME : BANDAR SAKONG!!! )
    Dapatkan Berbagai Bonus Menarik dari MandiriQQ..!!
    - Bonus TurnOver 0.5% tiap Minggunya
    - Bonus Referral 20% Dibagikan Setiap Minggunya.
    - Minimal Deposit hanya 20 Ribu
    - Minimal Withdraw hanya 50 Ribu
    Untuk info lebih lanjut Silahkan hubungi Cs MandiriQQ
    PIN BBM : 2BE2B4BA
    Line : mandiri_qq
    yahoo : mandiriqq@yahoo.com
    Link : www.mandirimenang.com

    BalasPadam

Catat Ulasan