PAS PENANG HANYA RUBBER STAMP DAP

kenyataan dari mujahid rawa dari geng pasar malam hanya untuk membetulkan keadaan DAP bukannya menyalahkan pentadbiran dap yang sah sah sudah merosakkan bangsa melayu dalam arus pembangunan. mungkin bagi mujahid dan mat sabu ia tidak terkesan dengan tindakan GUAN END tapi bangsa melayu yang akan terus dihimpit oleh DAP yang mesra pelabur cina dan taiwan. apakah mazlan aliman yang sudah lama membuat kenyataan kepada DAP bahawa pas dipinggirkan oleh kerajaan DAP penang dalam apa jua keadaan, yang ada hanya pkr dan dap yang boleh menegur antara satu sama lain dan pas hanya melukut ditepi gantang. mujahid rawa penulis buku pas baru hanyalah sebagai pemimpin pas yang akan membetulkan apa saja kesalahan dap. mujahid dan mat sabu adalah geng pasar malam yang akan bemati matian mempertahankan dap dari diserang oleh pemimpin pas atau pemimpin yang tidak sebulu dengan kerajaan bangang dap.

mat sabu yang terlantar sakit diserang aedes " ada yang berjenaka mat sabu sudah ditimpa BALA" akibat janji yang tidak dikota dalam kempen perebutan jawatan timbalan presiden pas. mat sabu pesuruhjaya pas penang memerangkap pembaca meter air diperbadanan air penang akan memastikan guang end tidak akan diserang oleh pemimpin pas walaupun pelbagai kesalahan dan kebodohan dalam melakukan kerja kerja pentadbiran dipenang. DAP DAN UMNO tiada BEZANYA. kerakusan membuat projek perumahan yang berharga mahal menyebabkan melayu akan menjadi bangsa melarat dan merempat dalam longkang akhirnya. mat sabu dan mujahid akan memastikan dap terus dipandang hebat walaupun melayu akan terus diasak tinggal dalam kotak. perjuangan mat sabu dan mujahid sudah sampai ke penghujungnya. sila letak jawatan atau masuk pkr dan dap atau lebih hebat menjadi pemimpin kepada pertubuhan NGO Pasar MALAM.  atau nak muda sikit masuk LENSA kumpulan anak muda yang tidak lulus exam.

2009 adalah tarikh terakhir Majlis PR bersidang, tapi bila berjumpa guang END mujahid lain jadi bicaranya. mungkin nak menyambung lagi buku PAS menuju kehancuran secara menyertai geng pasarmalam atau LENSA.=lesung safwan anang. mujahid bolehlah menyertai mana mana parti yang ada itu atau buat party baru yang lebih baik dan hebat sesuai dengan idea bodoh dan banganya. dan kemungkinan geng pasarmalam adalah ideanya tapi berlindung disebalik bekas exco kedah yang sangat gila nak jadi MB kedah. apakah majlis pr hanyalah rubber stamp dan jika tidak menurut kehendak guang end bodoh ia tidak perlu diadakan kecuali mengesahkan tindakan guangend yang mesra taiwan dan cina.

Ulasan

  1. weiii apa ni main tuduh-tuduh. bkn raber stem la, tukang angkut bendera hahahahaha

    BalasPadam
  2. hahahahahaa ... maaf tuan hamba salah tuan wakakakkaa

    BalasPadam

Catat Ulasan