KONSPIRASI KEPADA NUAR BRAHAM MENGARUT DAN TIADA FAKTA JELAS

sejak nuar braham dijatuhkan dari jawatan timbalan presiden umno dan timbalan perdana menteri pelbagai teori di buat. kononnya ianya konspirasi nak jatuhkan nuar braham. nuar braham gunakan rakyat untuk mengaburi mata orang lain. pelbagai demo dianjurkan agar menampakkan kononnya nuar braham dijatuhkan sebab konspirasi terancang. sebenarnya konspirasi yang berlaku hanyalah penipuan fakta oleh geng pasar malam dan penyembah nuar braham. TIADA KONSPIRASI hanyalah strategi nuar braham dan geng untuk meraih simpati kepada rakyat malaysia. nuar braham disepak oleh UMNO adalah sebab kebodohan dan kebangangan dia. jangan lagi bercerita tentang konspirasi terhadap nuar braham ianya hanya satu strategi nuar braham untuk kembali bersama umno. diwujudkan party pkr hanya sebagai satu jalan untuk membodohkan pembangkang. nuar braham yang terkenal dengan darah UMNOnya tak akan berjuang untuk rakyat ia berjuang hanyalah untuk dirinya untuk menjadi PERDANA MENTERI.

nuar braham selangkah dari menjadi perdana menteri sebelum disepak oleh cik det. sampai sekarang nuar braham masih menyimpan impian kembali ke dalam UMNO. perjanjian belakang MATI= KONSENSUS NATIONAL adalah jalan terbaru untuk nuar kembali masuk UMNO. perjanjian yang sudah ditandatangi oleh nuar braham sebelum PRU KE 13 adalah bukti bahawa nuar braham dengan umno tidak dapat dipisahkan. HANYA MATI YANG BERJAYA MEMISAHKAN NUAR BRAHAM DAN UMNO. segala kerja dan gerak langkah nuar braham masih lagi memuja dan memuji UMNO dan tiada ada bezanya samada party yang baru ditubuhkan PKR dan UMNO. hanya nama membezakan UMNO dan PKR. bagaimana nuar menukar mB selangor begitu jugak UMNo menukar mat said diterengganu. PAKSA DAN TERAJANG. itulah konsep UMNO dan PKR.

sampai saat ini, konspirasi terhadap nuar braham tidak dapat dibuktikan secara bertulis, jika ada blogger yang masih beranggapan ada konspirasi hanyalah penjilat dan pengampu nuar braham saja. konspirasi wujud hanya dalam minda penyokong nuar braham dan tidak lebih dari itu. ianya hanya strategi untuk memenangi hati rakyat. SAMPAI sekarang tiada bukti jelas yang mengatakan nuar braham disepak keluar dari UMNO adalah konspirasi. nuar braham disepak keluar sebab ia melawan ketua dan nak menjawat jawatan perdana menteri tanpa bersabar. itu hanya permainan politik biasa. mana mungkin BEKAS PEMIMPIN UMNO MENJADI BERSIH BILA KELUAR UMNO. nuar braham bekas pemimpin  no2 dan watak sebagai pencuci tong taik umno tidak mungkin sesuci yang dicanangkan oleh blogger pengampu dan pembodek. watak islamik nuar braham tidak dapat bertahan lama dan wajah buruk dan huduh sebagaimana dalam UMNO jelas kelihatan sekarang. kerja kerja bodoh UMNO diteruskan oleh nuar braham dalam PKR di selangor.

Ulasan