DAP BERSAMA KAMI ATAU MAMPUS SORANG DIRI

cabaran dari guan end kepada pas hanyalah berani takut. tak ada siapa nak takut setakat gertak keling dari pemimpin expired dap. dap yang tengah high mendapt sokongan perempuan berpurdah dan melayu kononnya sudah merasakan diri mereka sangat kuat. setakat menang 18 kerusi diperak tak ada maknanya. setakat menang di penang tanpa sokongan pkr tak boleh jadi kerajaan buat apa. dap hanyalah party cina yang merempat mengutip dana melalui derma makan malam. mengangkat 2 ekor barua pas yang hanya berani nak keluar pas diwaktu atas pentas dengan pemimpin DAP. tapi bila berhadapan dengan SUA pas menikus macam tikus jatuh longkang. percakapan terketar saari sungkit dan senoi merayu jangan dipecat kerana kebodohan dan kebangangan. pelbagai alasan bodoh dan bangang diberikan oleh kedua ADUN barua PKR dan dap demi memastikan keahlian mereka dalam pas tidak dipecat. ingatkan berani sangat barua ini.

alasan popular dari 2 ekor barua dap dan pkr mereka tidak tahu majlis itu ialah majlis untuk menandatangani SD menyokong jijah yang gagal menjadi mb. mereka hanya datang untuk berikan sokongan kepada pakatan rakyat.  dap tak perlu mencabar pas menyuruh bersama dap dan pkr, apakah pkr dan dap tidak boleh bertindak memecat pas keluar dari pakatan rakyat yang tidak pernah didaftarkan oleh mereka. pakatan rakyat hanyalah pada nama dan tidak pernah wujud dimana mana seperti mana KETUA UMUM dalam PKR yang hanya wujud khayalan. KETUA UMUM dalam pkr sama dengan pakatan rakyat. pakatan rakyat tak pernah didafftarkan dan bagaimana peguam sperti hanipa anak mydin boleh bercakap seperti orang gila. kalau orang kata dia ni jenis peguam tak reti undang undang malaysia kata sangat faham dengan undang undang penjajah kafir tapi dalam pertubuhan pakatan rakyat yang tak pernah didaftarkan tak tahu pulak.

dap dan pkr tak perlulah bermuka muka lagi. bawak ajelah pemimpin pas seperti matsabu dan dengginya, atau bersama kolidsamad dengan oktober fest dan peguam zulhasmi almakanan munafik dan mujahid rawa yang rejunavasi atau sudah basi atau boleh melamar dua ekor barua adun pas diselangor menyertai mereka. mereka boleh mengambil mad awang yang akan masuk dap tak lama lagi dan juga melantik asmuni awi sebagai ketua penanggah atau juga geng pasar malam yang semakin malang sejak gagal mendaftarkan sebagai party politik walaupun ahli sudah mencapai 12 juta orang bunian. husam pun dah boleh berkira kemana arah selepas ini selepas menyertai pkr dan juga zulkifli dan hatta boleh merangka strategi untuk memenangkan pkr.

Ulasan