BARUA DAN BROKER PERLU DIPECAT

dua ekor adun baghal yang dibeli oleh pkr perlu di pecat dengan segera. segala penjelasan yang diberikan adalah dengan menambah beban kepada PAS, semalam safwan anang bakal penghuni penjara sungai buluh sudah menghantar memorandum supaya PAS keluar dari pakatan rakyat. usaha usaha sedang digerakkan agar Pasar MALAM dijadikan PASARAYA BEBAS CUKAI. sebelum masuk penjara safwan anang sudah menjalankan kerja kerja terakhirnya sebelum dimasukkan ke dalam penjara. semoga kerehatan dalam penjara boleh menjernihkan sedikit fikiran bodohnya. selepas ini ramai lagi akan masuk ke dalam penjara termasuk ketua umum pkr dan juga pakar perlembagaan penjajah aziz bery. tuduhan dibawah akta hasutan yang akan membawa mereka ke dalam dan ketua umum akan direhatkan dalam penjara sungai buloh dengan kes moral yang berterusan setelah didapati bersalah 6 tahun dulu.

PAS TAK PERLU mengamalkan politik masuk kota mekah demi mempertahankan kerajaan selangor yang sudah tidak relevan lagi waktu ini. pas perlu memecat dan bersihkan kegiatan bodoh dan bangan kedua dua adun baghal yang sudah tiada lagi hati untuk bersama jemaah islam. apakah pas menunggu kesan lebih parah daripada sekarang. apakah pas menunggu majlis syura ulama dihina dan difitnah oleh golongan TUKARTIUB yang terang terang memperlekehkan hukum islam. apakah pas masih dilihat terlalu lembut dan bertindak sebagai abang yang bodoh mengikuti apa saja kata kata adik yang bangang bahalol dan tolol. apakah pas menunggu kerosakan lebih besar sebelum melakukan tindakan. jika pas masih bergantung kepada golongan yang lebih mesra musuh dari jemaah islam sendiri. apakah pas masih menunggu peluang supaya kedua adun ini kembali kepada pas supaya kerusi pas masih dilihat selamat. biarkan 2 adun ini terus dihormati sebagai wira atau barua. dap sudah mengangkat mereka sebagai wira.

pas sudah berada tahap tertinggi diplomasi dan perlu rendahkan sikit sikap hormat kepada musuh. pakatan rakyat bukan yang sudah relevan sekarang. apakah pas nak menyimpan lagi musuh dalam selimut sebagai koleksi. apakah pas nak menyimpan pemimpin khianat sedangkan dalam islam ia wajar dipisahkan apabila seorang iman menjadi munafik. apakah tidak cukup lagi adun barua ini merosakkan pas dari dalam dan menambahkan lagi bebanan. pas sewajarnya sudah membuang lebih laju dari apa yang ditunggu lagi. tiada guna ada 2 adun yang khianat dan terang istiharkan diri mereka keluar dari pas dan sanggup kekal dalam pakatan rakyat dari duduk dalam pas.

Ulasan